Avatar billede minimand Nybegynder
06. november 1999 - 19:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Download af Linux

Hej alle sammen

Hvor kan man download den nyeste version af Linux redhat.
Jeg håber den understøtter mit RivaTnt grafikkort og mit Eicon DIVA T/A ISDN modem.
Avatar billede mukke Nybegynder
06. november 1999 - 19:14 #1
Avatar billede mukke Nybegynder
06. november 1999 - 19:16 #2
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
06. november 1999 - 21:13 #3
Hvis du har RedHat i forvejen, så bare hent en nyere version af XFree86 (X-Windows) (www.xfree86.org)
Jeg kører ver.3.3.3.1-52 (opgraderes til 3.3.5 en af dagene) og der ER TNT understøttet...
Avatar billede herrk Nybegynder
06. november 1999 - 21:16 #4
Hvis du har CD-Brænder er det nemmeste at hente en iso og brænde den ud... iso'en for RedHat 6.1 findes på ftp://ftp.sunsite.auc.dk/disk1/ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-6.1/iso/6.1-i386.iso

Ellers skal du til at hente hele strukturen og det er underbibliotekerne fra: ftp://ftp.sunsite.auc.dk/disk1/ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-6.1/i386/

/herrk
Avatar billede sth Novice
06. november 1999 - 22:12 #5
Nu kommer det jo lidt an på hvor meget du ønsker at belaste din telefon regning, men hvis du venter lidt og og køber  bladet "Alt om Data" nr. 12 når det kommer på gaden, ja så kan du få det gratis, da det Red Hat 6,1 er med på en Cd i dette nummer.

Avatar billede mukke Nybegynder
06. november 1999 - 22:21 #6
Sth: Hm.. det lyder ret så interresant.. HVornår udkommer nr. 12? :)
Avatar billede mike_ped Nybegynder
06. november 1999 - 22:29 #7
Hmm - eller spørge en god ven, om han vil sende RedHat til dig ;-))
Avatar billede sth Novice
07. november 1999 - 21:38 #8
Hej minimand
Avatar billede sth Novice
07. november 1999 - 21:40 #9
Hej minimand
Ups jeg fik trykket for hurtigt.
sidste udgave (nr. 11) udkom den. 21-10-99, så mon ikke den kommer omkring d. 20 igen.

Sth
TAK for de 60 point  .
Avatar billede sth Novice
07. november 1999 - 21:45 #10
Nå det kan være at du ikke har Accepteret mit svar, altså efter hvad jeg kan se her ! men på den mail jeg modtog fra eksperten stod der:

Hej sth,

"minimand" har accepteret svaret på:
"Download af Linux"
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6655

Så har jeg fået de point eller ?
Avatar billede mukke Nybegynder
10. november 1999 - 20:23 #11
sth: med svaret mentes mit svar.... ellers skriver den "accepteret dit svar" tror jeg nok.

Jeg har forresten lige brændt den ned på skolen (Dejligt at kunne sætte skolens server til at downlaode om natten :)

Det fungerer meget godt, selvom der var et par få underlige ting i starten (Bl.a. var der fejl i de shell-scripts den selv oprettede for visse brugere :(