Avatar billede madsenfc Nybegynder
17. november 2005 - 23:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Antivirus-programmer

Hvilke antivirus-programmer er bedst, udover Norton??
Avatar billede datasource Nybegynder
17. november 2005 - 23:35 #1
Gratis eller ikke-gratis ?

Gratis: Avast eller AVG-Antivirus helt sikkert (mine favoritter)
Ikke-gratis: Bitdefender eller McAfee (mine favoritter)

Ellers er der jo denne super topliste: http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. november 2005 - 23:55 #2
Fantastik hjemmeside - linker mig lige på så jeg ikke smider den væk.
Avatar billede boxer Nybegynder
17. november 2005 - 23:57 #3
Kaspersky har vundet en del priser og fås i en dansk version. Det er den bedste virusscanner jeg har prøvet.
Avatar billede gonexus Nybegynder
18. november 2005 - 00:04 #4
Jeg bruger Antivir.. Syns den er go,gratis og så mærker du ikk prog. når maskinen booter op..
link.: http://www.free-av.com
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. november 2005 - 08:52 #5
Avatar billede kasperbit Nybegynder
08. januar 2006 - 12:53 #6
Jeg har it-sikkerhed som en del af mit arbejde og har set en del virusscannere,
som gratisversion ville jeg vælge Avast og som købeversion, og helt uden for konkurrence Kaspersky.
Hvis jeg havde Norton Security ville det første jeg gjorde, afinstallere programmet og tage Cd`en og kaste den så langt væk jeg kunne, jeg kunne holde et langt foredrag hvad det er for noget ragelse, og det er på alle måder, lige fra programmeringen.