Avatar billede nfssister Forsker
22. april 2001 - 12:52 Der er 38 kommentarer og
1 løsning

Vil i tjene nogle penge og point

Jeg giver 200 kr. og 75 point til den der kan lave en chart der minder chart.dk
Skal bare kunne vise hvor mange der har været om dagen og hvad plads de ligger på.
Der må godt være mere på men de to ting er vigtigst!!
Jeg ligger på brinkster.com, så jeg understøtter kun asp.
Jeg gider godt lave et samarbejde med en. Men charten skal kun være med Need For Speed sider.
Kontakt mig på e-mail: genefke@worldonline.dk
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. april 2001 - 13:20 #1
det var fandme ikke meget for sådan en opgave!
Avatar billede andersberg Nybegynder
22. april 2001 - 13:38 #2
nej, det må du nok sige. Lav den selv, og behold alle pointene og den bunke penge selv...
Avatar billede stoffer Nybegynder
22. april 2001 - 14:34 #3
this gotta be a joke... 200 kr. sæt 2 nuller mere på og jeg vil overveje det...
Avatar billede grav Nybegynder
22. april 2001 - 15:17 #4
Jeg er klar på opgaven. Jeg kan godt nok kun programmere i modellervoks. Må jeg gerne bruge pengene på slik?
Nå, nu kommer pædagogmedhjælperen og siger at jeg skal holde skærmpause. Farvel.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. april 2001 - 15:28 #5
grav - > LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLz
Avatar billede netsrac Praktikant
22. april 2001 - 16:42 #6
Hm..noget i stil med den counter v2 der findes på wservice.dk ?

Det kræver jo komponenter til at generere billederne med, så hvis du skal have lavet det skal du have et webhotel...

Så det kan slet ikke lade sig gøre på brinkster.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. april 2001 - 20:35 #7
som prodic ville have sagt: Jeg gider ikke engang tænde min computer for 200 kr. ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 21:03 #8
Man kan da ikke tænde sin computer hvis man ikke slukker den?
Avatar billede jabp Nybegynder
22. april 2001 - 23:12 #9
netsrac>> Hvad hedder det komponent som kan gøre det ???

Og hvor kan det downloades eller købes. ?
Avatar billede ruderkonge Nybegynder
23. april 2001 - 00:38 #10
Er du sikker på at det ikke er for meget...

For 200.- får du kun 10 minutters programmering hos os...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. april 2001 - 01:42 #11
ruderkonge:> det er satme en dyr timeløn i holder jer til .. eller også er i kanont hurtige (og jeg mener VIRKELIGT hurtige!) ..
Avatar billede dna Nybegynder
23. april 2001 - 01:54 #12
200,- ...det er hos mig lidt over 2 timers arbejde... men, det tager jo nok lidt længere tid...!

dna
Avatar billede nfssister Forsker
23. april 2001 - 07:37 #13
Hvis i syntes det er for lidt, så bliver vi nødt til at prutte lidt. skriv på min mail hvad i kræver så behandler jeg budene. Jeg kan ikke gå op over 600 kr. For jeg kan få det lavet ved et andet firma/ven til 900 kr.
Avatar billede stoffer Nybegynder
23. april 2001 - 10:19 #14
nå men så synes jeg du skal lade dit firma/ven lave det.
Avatar billede nfssister Forsker
23. april 2001 - 16:10 #15
Det kan jeg også bare gøre. Men det kunne være der var en der manglede 200 kr. til en vandpistol eller noget andet !!!!!!!!
Avatar billede dna Nybegynder
23. april 2001 - 16:22 #16
_SKAL_ det være med sådan en grafik ting også !?
Avatar billede nfssister Forsker
23. april 2001 - 16:24 #17
Jeg ved ikke hvad du mener, men udmiddelbart vil jeg svare nej
Avatar billede nfssister Forsker
23. april 2001 - 16:38 #18
Mener du den \"knap\" som skal være på den anden side. _JA_
Avatar billede dna Nybegynder
23. april 2001 - 17:09 #19
en knap er let nok.. men, det er når der skal stå tal i, så er det et problem, da der skal bruges et komponent til at generere de billeder !?

dna
Avatar billede nfssister Forsker
23. april 2001 - 21:37 #20
Jeg kender ikke så meget til det, så det siger mig desværre ikke meget. Men det ser meget nemt sådan som chart.dk har lavet det !!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. april 2001 - 21:38 #21
nfssister -> ja, men det er det nok IKKE!
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2001 - 21:40 #22
*host* Har du lagt mærke til hvor let det føles når man køre i en BMW? Både BMW\'en og Chart har kostet mange arbejdstimer fra dygtige programmøre der havde en ordenlig server til rådighed, og ikke noget gratis skidt.
Avatar billede nfssister Forsker
23. april 2001 - 22:18 #23
serveren er ikke noget problem, jeg har en aftalem med en der har en kanon server.
Men penge har jeg ikke mage af, men der må være nogle der ligger inde med sådan et system. Der er jo så mange der savner det. Så hvorfor ikke lave et \"skrabet\" udgave af det !! Til 500 kr. måske!!
Jeg ved i kan lave det !!!!
Avatar billede dna Nybegynder
23. april 2001 - 22:26 #24
Ikke for noget.. men, prøv dog en anden side, som er mere freelance relateret !? Søg på freelance hos din \"ven\" chart.dk !? :-)

dna
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. april 2001 - 01:49 #25
nfssister:> kan du intet ASP selv ? Hvis du kan, kan jeg fortælle at ASPImage komponenten er den du vil have fat i mht. til at lave dynamisk grafik (f.eks. et billede med en counter på). Men hvis ikke jeg husker forkert så koster ASPImage komponenten en DEL kroner ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. april 2001 - 01:50 #26
nfssister:> jeg tror ikke der er nogle der ligger inde med et sådan system .. men det kunne være skægt at se om man ku lave det :o) Bare for at prøve ...
Avatar billede nfssister Forsker
24. april 2001 - 08:34 #27
Men det kunne være der var nogle der havde !! Man kan jo håbe ??
Avatar billede nfssister Forsker
24. april 2001 - 12:02 #28
Årrrhh der må da være nogen der har en amatør chart !!
Avatar billede netsrac Praktikant
24. april 2001 - 12:03 #29
Jeg har jo spurgt om det var noget i stil med den Counter V2 man kan få på wservice.dk, hvis det er så ligger jeg inde med et lille system...
Avatar billede dna Nybegynder
24. april 2001 - 14:22 #30
tdaugaard: det kan man! Jeg tror faktisk nok at jeg kan lave et, men spørgsmålet er om man gider og har tid !?
Avatar billede nfssister Forsker
24. april 2001 - 15:32 #31
netsrac >> Ja det er sådan et system!!
DNA >> sig dit bud, du siger du kan lave det \"måske\" !!
Avatar billede dna Nybegynder
24. april 2001 - 15:53 #32
nfssister: Jeg har kigget lidt på det, og tror desværre ikke jeg gider lave det for point.. (eller de 500,-) det er faktisk et stort arbejde, og har en masse andre sites jeg skal have lavet færdigt. Tror desværre ikke du får lavet et sådan system for den slags penge...

dna
Avatar billede nfssister Forsker
24. april 2001 - 15:58 #33
Hvis du nu bare kan lave det hen over en masse dage. Jeg skal først bruge det for alvor i sommerferien !! vil du så.
Du får alle mine point og 400,- og et banner på min side (Jeg håber jeg håber) :0|
Avatar billede netsrac Praktikant
24. april 2001 - 16:00 #34
Hvis du har en server til rådighed, hvor der er installeret ASPImage på, så kan jeg godt lave det.
Men om jeg vil lave det for 500 kr kommer an på hvad det skal kunne. Kontakt mig evt. på info@cnh.dk og lad os snakke om det.
Avatar billede nfssister Forsker
24. april 2001 - 16:06 #35
Hvis vi nu lige tager den gratis server jeg ligger på nu som første server: så er det brinkster.com der kan jeg ikke læse mig til at de har.
Så er der to andre muligheder: www.Gamereactor.dk og azero.dk

For jeg kender i en skid til servere men jeg kender en der arbejder på gamereactor.dk og han lukker mig højst sandsynlig ind på deres servere.
Er aspimage ikke en komponent ??
Avatar billede netsrac Praktikant
24. april 2001 - 16:10 #36
Jo ASPImage er et komponent til ASP, azero.dk har det installeret, men om Gamereactor.dk har det, ved jeg ikke.
Avatar billede nfssister Forsker
24. april 2001 - 16:11 #37
netsrac >> jeg skriver til dig på e-mail !!
Avatar billede okay Nybegynder
17. juni 2001 - 21:01 #38
?????
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:37 #39
Hvad er der nu galt med Chart??
Nå, prøv at se på http://www.zipstat.dk (hvorfor er det så vigtigt om det er din \"egen\")
Zipstat har i hvert fald en masse muligheder.