Avatar billede petagn Nybegynder
17. november 2005 - 17:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg gendanne tilsyneladende forsvundne filer fra et SDkort?

Har taget en del billeder med digital kamera. Nu er der så sket det at kameraet påstår at SDkortet er fyldt, men den vil ikke vise nogen billeder. Tager jeg kortet og placerer det i min kortlæser tilknyttet min PC viser denne, at der ikke er mere hukommelse tilbage på kortet, men den viser heller ingen billeder. Der vises at kortet kun indeholder en enkelt tom mappe, men er tilsyneladende alligevel fyldt. Er der noget jeg kan gøre for at gendanne de billeder som måske ligger der et sted, men som ikke vises.
Avatar billede attached Nybegynder
17. november 2005 - 18:11 #1
prøv at slutte kameraet til en anden pc eller ominstallere driveren til kameraet og se om det ikke hjælper
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. november 2005 - 18:24 #2
Avatar billede petagn Nybegynder
17. november 2005 - 20:04 #3
Succes med et file recovery program: "GetDataBack for FAT". Ikke noget fantastisk program, men det virkede og billederne er tilbage...