Avatar billede nabrahamsen Nybegynder
17. november 2005 - 17:54 Der er 3 kommentarer

Problemer med USB 2.0

Jeg har et Asus P4PE-X bundkort som der understøtter USB 2.0 men jeg kan ikk få det til at virke, for når jeg prøver og installere driveren til USB 2.0 så får jeg og vide at jeg ikk kan installere en SP1 når jeg allerede har SP2. Så mit spørgsmål er hvor finder jeg en driver der kan kører sammen SP.
Avatar billede nabrahamsen Nybegynder
17. november 2005 - 17:54 #1
cxzc
Avatar billede attached Nybegynder
17. november 2005 - 18:14 #2
USB 2.0 driveren ligger allerede i din SP2 installation så derfor kan du ikke installere det.. prøv istedet at opdater driveren til din bundkort for lyder til at det nærmere er der problemet ligger
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. november 2005 - 21:08 #3
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P4PE-X

ICH4 USB 2.0 Driver for Windows XP.Important! You need to follow the steps decribed in Readme-XP.txt; otherwise, you may need to do a new Windows XP installation to FIX POTENTIAL USB 2.0 PROBLEM.
ICH4 USB 2.0 Driver for Windows XP.
This is a WHQL driver.
Important! You need to follow the steps decribed in Readme-XP.txt; otherwise, you may need to do a new Windows XP installation to FIX POTENTIAL USB 2.0 PROBLEM afterwards.