Avatar billede gibber Nybegynder
22. april 2001 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bog om Axapta

Hvis der er nogle som kan anbefale noget godt litteratur on Axpata....Så ligger der 60 point og venter...

Gibber
26. april 2001 - 16:06 #1
Jeg ved ikke, om der er lavet nogen endnu, men der findes en online hjælp i Axapta - er der noget specielt du vil vide ?
Avatar billede tla Nybegynder
04. maj 2001 - 09:51 #2
Damgaards (Navisions) Technet har et documentation Library (DOLY) liggende på technet.damgaard.com. Registrér dig som bruger, log ind og vælg documentation library under menuen Resources!
Avatar billede sillemann Nybegynder
17. november 2001 - 15:14 #3
Hej Gibber,

Du har ret der findes mig bekendt intet litteratur til Axapta,
som er skrevet for alm. brugere.
Den medfølgende manual er ikke (overhovedet) en optimal løsning på dokumentation til programmet.

Det jeg oplever, er at man udarbejder sin egen
dokumentation på grundlag af de opgaver
man løser eller finder løsning på.
Typisk gøres dette ved <AltGR><PrntScrn>, hvorefter dette skærmbillede \"pastes\" over i Word.
Her kan man så efterbehandle/beskrive hvad der er
gjort eller skal gøres.

Denne dokumentaion kan ikke uden videre sendes til andre, da den jo indeholder fortrolige
oplysninger fra sit egen virksomhed.

Nu ved jeg ikke om det skal være til Axapta generelt, dvs. modulerne (Økonomi, Debitor..)
eller til udviklingsdelen.

Du kan evt. komme med yderligere stikord til
typen af information, så skal jeg prøve.

Mvh
Carsten Sillemann
17. december 2001 - 02:30 #4
gibber>> lukker du ikke spørgsmålet ?