Avatar billede rz2001 Nybegynder
17. november 2005 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ISBN numre i BibTex

Hvordan indsætter man ISBN numre i kildehenvisninger i Latex - jeg benytter bibtex og stilen "unsrt".

Jeg har selv fundet frem til http://www.netlib.org/bibnet/tools/examples/ hvor man kan hente filen: is-unsrt.bst, så man burde kunne inkludere ISBN numre i henvisninger - men jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg har lagt filen ind i mappen C:\texmf\bibtex\bst\beebe\ og har overskrevet den eksisterende fil. Er der andet man skal gøre?
Avatar billede bromer Nybegynder
17. november 2005 - 13:49 #1
Jeg ved ikke hvordan det gøres på Windows, men du skal have opdateret dit pakketræ. Den kører vist det hele igennem og laver index etc.
Avatar billede rz2001 Nybegynder
18. november 2005 - 12:04 #2
Kan du evt. forklare hvordan man gør i linux? Så kan jeg måske gætte mig til, hvad man skal gør i Windows.
Avatar billede bromer Nybegynder
21. november 2005 - 10:35 #3
Jeg havde helt glemt spørgsmålet her. Jeg har ikke lige lyst til at skrive det hele ned, selv så jeg smider bare et par links. Jeg håber det er okay:

- http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=wherefiles
- http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=instpackages
Avatar billede rz2001 Nybegynder
21. november 2005 - 11:54 #4
Jeg fandt selv ud af det - der er allerede en pakke med MikTeX, som understøtter isbn numre. :-)

Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede bromer Nybegynder
21. november 2005 - 15:20 #5
Jamen det var så lidt :)