Avatar billede basketball Nybegynder
17. november 2005 - 10:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP+MySql udtræk

Hejsa,

Håber nogen kan hjælpe en newbie :)

Jeg har to tabeller. En tabel med med kolonne X og Y
samt en anden tabel med kolonnerne Y Z V W

Forsøger desperat at lave en funktion således at man ud fra en dropdown menu kan vælge en af Y erne i tabel 1 hvoefter den viser alle rækker i tabel 2 der har et identisk Y.

Håber det giver mening? :) går ud fra det er noger innerjoing udtræk, men kan intet få ud af det, så håber nogen har mulighed for en håndsrækning :) takker.
Avatar billede basketball Nybegynder
19. november 2005 - 21:02 #1
slet ingen :..(
Avatar billede basketball Nybegynder
20. november 2005 - 15:17 #2
lukker