Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
16. november 2005 - 22:14 Der er 9 kommentarer

Freelance Progammør

Én eller flere freelance programmører søges til projektudvikling af websites.

Vi, Decaro Development, er en ung virksomhed, men med over 10 års erfaring indenfor hosting samt vedligeholdelse af egne samt andres websites. Vores mål er at levere spændende samt unikke services til det danske folk.
Vores team består i øjeblikket af 2 partnere, hvoraf den ene er programmør, samt én freelance designer.

Det som vi står og mangler er én eller flere dygtige programmører, der skal mestre følgende områder: PHP/MySQL & HTML/JavaScript samt Flash.
Er du en haj til Flash programmering, men ikke mestrer de andre sprog, så er det intet problem.

Du skal kunne arbejde i et Unix miljø, hvor det primære styresystem vil være Debian.

Løn er noget som vi aftaler internt, men vil enten blive timebaseret eller afregning pr. opgave.

Med venlig hilsen
Dennis Nielsen
Decaro Development
dn@decaro.dk
Avatar billede strych9 Praktikant
16. november 2005 - 22:35 #1
OVER 10 års erfaring med hosting og udvikling af websites?

Det er dæleme ikke dårligt. Især ikke når man tænker på at den første webbrowser kom i September 1993. Det år hvor port 80 traffik udgjorde under 1% på backbone og hvor stort set ingen ud over universiteterne og DEnet havde hørt om det. =)
Avatar billede soreno Praktikant
16. november 2005 - 22:49 #2
Du tænker ikke logisk.
2 partnere af 5 år = 10 års erfaring.

;-)
Avatar billede strych9 Praktikant
16. november 2005 - 23:01 #3
Det er selvfølgelig rigtigt. =)

Siden de næppe hostede websites på win 3.11 måtte der have været en Sun SPARC server inde i billedet et sted. Ville gerne høre hemmeligheden bag hvordan en nystarter får fat i sådan noget dyrt grej, men det finder jeg nok ikke ud af hvis du har ret =/
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2005 - 23:34 #4
Jeg har lige søgt lidt i arkiverne - jeg havde en WWW adresse på min
personlige side i min signatur fra og med 8. November 1994 !

:-)
Avatar billede saucer Nybegynder
17. november 2005 - 10:08 #5
I kan kontakte mig op info[at]saucer[dot]dk.

Ps. Jeg kan dog ikke flash men hvisresten kan gøre det så er jeg med :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
17. november 2005 - 22:26 #6
du kan også fange mig på tt @ device.dk
Avatar billede Mik2000 Professor
18. november 2005 - 19:09 #7
Du er også velkommen til at skrive til mig
kim@techshop.dk

Vi kan klare det hele

Mvh
Kim
Avatar billede webweaver Praktikant
14. december 2005 - 02:50 #8
Jeg mestrer alle de ovennævnte sprog.

Kan kontaktes her, http://www.webweaver.dk/kontakt.php

Mvh. Lasse Jensen
Avatar billede Mik2000 Professor
16. december 2005 - 01:58 #9
Hvad sker der lige med denne. Skal den lukkes eller søges der endnu?