Avatar billede skywalker1 Nybegynder
22. april 2001 - 11:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg cookies ?

Jeg har valgt at acceptere cookies, og disse lagres i mit temp. internetfiles-arkiv. Jeg har indstillet explorer til at slette alle filer i dette arkiv, når browseren lukkes. Men cookies bliver ikke slettet. Markerer jeg dem alle, og trykker på slet, skal jeg kvittere for sletningen af hver enkelt cookie. Førhen kunne jeg nøjes med at bekræfte en enkelt gang, så slettede den alle cookies, men jeg kan ikke huske hvor jeg lavede denne indstilling. Jeg kører med win98 og office97. Anyone ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 11:11 #1
du kan slette hele mappen c:\\windows\\cookies fra stifinderen
mappen bliver oprettet automatisk igen!
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
22. april 2001 - 11:12 #2
Jamen hvad med de forbandede cookies i temp. internetfiles-arkivet ?
Avatar billede e-koncept Nybegynder
22. april 2001 - 11:19 #3
du skal slå cookies fra eller skan du ikke

eller som kimrosgaard siger slettet mappen
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
22. april 2001 - 11:20 #4
hmm..ok
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 11:21 #5
der hvor du satte den op til at slette, satte du da også hak i slet alt offline indhold?
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
22. april 2001 - 11:34 #6
ok, jeg prøver
Avatar billede e-koncept Nybegynder
22. april 2001 - 19:51 #7
Hmm...... Skummmelt!!
Avatar billede nucklear Nybegynder
22. april 2001 - 19:53 #8
Hvor sætter man den til at slette temp inet files når man lukker browseren?
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
22. april 2001 - 20:59 #9
For at \"starte på en frisk\" på alle sider man besøger, dvs. undgå at være \"registreret\" på siden via en cookie på min harddisk.