Avatar billede m0f0 Nybegynder
27. april 1999 - 00:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

icq hvordan jeg kan se

hej
Hvordan kan jeg se om jeg har fået en e-mail på min icq???????????????????????
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. april 1999 - 20:38 #1
tryk på ICQ knappen -> Preferences -> Check email -> Skriv din postserver, brugernavn og password og kryds af i "Check for new messages every # minutes" og indstil antallet af minutter mellem check.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. april 1999 - 20:39 #2
eller krydset i "check for new messages" skal sættes inden du skriver det andet...
Avatar billede thoeger Nybegynder
28. april 1999 - 10:27 #3
efter det skal du bare trykke crtl+shit+c
Avatar billede gigy Nybegynder
06. maj 1999 - 20:34 #4
tryk på ICQ knappen -> Preferences -> Check email -> Skriv din postserver, brugernavn og password og kryds af i "Check for new messages every # minutes" og indstil antallet af minutter mellem check.
Avatar billede chick Nybegynder
07. maj 1999 - 14:15 #5
hvis du mener en "mail" som er sendt til din icq og ikke til din email, så dukker den op automatisk ligesom en chatrequest :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. maj 1999 - 13:18 #6
ADMIN kan du ikke gøre sådan at den automatisk accepterer et svar hvis brugeren ikke har afvist inden 14 dage?
Avatar billede nabhenrik Nybegynder
27. maj 1999 - 14:54 #7
Jeg syntes at det er godt at ha' en ICQ adresse.
Jeg kender en der hedder Peter (pgj35) han har også en ICQ adresse og det er kanon fedt når man er over hos han fordi så snakker han med andre via ICQ
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. maj 1999 - 21:25 #8
ADMIN>> kan du ikke acceptere dette spørgsmål for mig? det ser ud til at brugeren har forladt stedet, så det er dumt at det bare ligger og fylder, det her
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 12:00 #9
tak... var det admin eller m0f0?
Avatar billede dd Nybegynder
06. juni 1999 - 02:18 #10
Hejsa, den måde du får og kan se at du har fået E-mail på din ICQ er at du under preferencer i en blok som hedder E-Mail, der skal du insætte din POP 3 server (e-mailserver) der efter kan du sætte den til at søge efter Emails hver 5 minut, hvis du stadig er i tvivl om noget kan du smide mig en besked på min ICQ 307971 Jeg er altid behjælpelig hvad angår ICQ, da jeg har været med fra starten.
Avatar billede katzip Nybegynder
11. juni 1999 - 00:47 #11
Tryk på icq knappen nede i venstre hjørne og derefter trykker du på preference. Klik da på email og skriv din email servers vip adresse ind. Skriv derefter også dit login navn og pass
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. juni 1999 - 00:51 #12
katzip og dd>> hvorfor skriver i det igen? der er kun 5 andre der har svaret... nåh men hvis i keder jer er det vel ok