Avatar billede jackel Nybegynder
22. april 2001 - 05:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Geforce2 MX & Tvout

Jeg har et Geforce2 MX med tvout som har virket fint dit sidste mange uger og mdr men ikke mere.. jeg har prøvet at skifte drivere og pille kortet ud af maskinen med lige lidt hjalp det.. nogle forslag
P.s: geninstallering af windows er gjort
Avatar billede stalin Nybegynder
22. april 2001 - 05:38 #1
hvad mener du med ikke mere...?
at det slet ikke funker? eller det ikke køre optimalt ?

( det lyder som en hardware fejl.... smæk det i en anden pc og se om det vil noget der )
Avatar billede rossonero Nybegynder
22. april 2001 - 11:02 #2
Opdater dine drivere.....prøv at fjerne al opsætning til grafikkortet´...og lad windows finde det efter genstart...derefter opdater med nye drivere........skift evt. AGP port på bundkortet...hvis du altså skulle have 2 siddende....eller prøv med en anden pc..
Avatar billede rossonero Nybegynder
22. april 2001 - 11:02 #3
Opdater dine drivere.....prøv at fjerne al opsætning til grafikkortet´...og lad windows finde det efter genstart...derefter opdater med nye drivere........skift evt. AGP port på bundkortet...hvis du altså skulle have 2 siddende....eller prøv med en anden pc..
Avatar billede jackel Nybegynder
22. april 2001 - 11:26 #4
Intet af dette virker og er prøvet.. man har kun 1 agp port.. som jeg skriver har jeg haft formateret så den med driverene skulle være dækket beklager
Avatar billede maniacdog Nybegynder
22. april 2001 - 12:57 #5
Hvis du siger mange uger / månder, hvor mange er det så helt præcist?

For hvis det så tyder det desværre på en hardware fejl og så hvis der stadigvæk er garanti på så få det byttet på garantien.

Hvis du altså er HELT sikker på kortet ikke virker, test det f.eks. i en anden computer.
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. april 2001 - 13:42 #6
hvad er det lige den laver af fejl siden du siger det ikke virker???

Avatar billede jackel Nybegynder
22. april 2001 - 13:53 #7
den viser ikke at der er tvout på kortet selv om det hele er sluttet til.. men jeg tester det lige i en anden maskine den har kørt i ca 5 mdr nu så der er stadig garenti på det..