Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. april 2001 - 02:11 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Bandzone.dk

Kik lige her ind, der er en masse ting der ikke virker, men prøv lige at oprette en masse bands, jeg skal se om der sker noget ved det. Kommentar til siden er meget velkommen....
Avatar billede drean Nybegynder
22. april 2001 - 02:13 #1
Avatar billede drean Nybegynder
22. april 2001 - 02:13 #2
dovenskaben længe leve :)
Avatar billede drean Nybegynder
22. april 2001 - 02:13 #3
den funger ik
Avatar billede webson Nybegynder
22. april 2001 - 02:15 #4
sikkert en fed side  *)
hvis der var en !
Avatar billede tarantula Nybegynder
22. april 2001 - 03:23 #5
Jeg synes at det er en rigtig fed hjemmeside.. designet er kanont.. det er et virkeligt kult design men indholdet er lidt tyndt.. der står jo bare sådan noget som:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Avatar billede zteven Nybegynder
22. april 2001 - 09:12 #6
Fantastisk side
Avatar billede vandhunden Nybegynder
22. april 2001 - 09:44 #7
11@13 helt klart. Jeg tør vædde med at den trækker mindt 16000 hits om dagen!
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. april 2001 - 11:51 #8
Avatar billede okay Nybegynder
22. april 2001 - 11:55 #9
ok....

det er en ok side...

Men den er helt stille uden bevægelser eller noget som helst...ligesom en DØD side..

du skal skaffe dig flere farver der passer sammen,..

2 er ik mere !!!!

SORT OG MØRKEBLÅ^>>> jeg fik ondt af mine øjne når jeg skulle læse det med sort ordere..

og lige en ting sidste VÆLGE et nyt skrifttype..

men ellers 8/13 :)
Avatar billede krn Nybegynder
22. april 2001 - 12:08 #10
Designet er kikset!
Det er svært at se meget af teksten!

Når man opretter sig kommer denne fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80040e14\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error in CREATE TABLE statement.

/idiotbarn/bandzone/Opretny/Data2.asp, line 29
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. april 2001 - 12:53 #11
Krn--> når du opretter dig er bandnavnet så i 2 ord?
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. april 2001 - 12:54 #12
Der kommer til at være et banner øverst på siden, der bevæger sig, men er det nok?
Avatar billede drean Nybegynder
22. april 2001 - 13:57 #13
server to busy
Avatar billede stoffer Nybegynder
22. april 2001 - 14:39 #14
stadig server to busy
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. april 2001 - 16:08 #15
Eh...
www.websamba.com (min udbyder) kan ikke fíndes, lortet må være kørt med...
Der står tit at man har X antal MB traffik om dagen, hvor meget fylder 1 maskine?
-Brian
Avatar billede idiotbarn Nybegynder
22. april 2001 - 16:32 #16
nu virker det igen ?