Avatar billede olha Nybegynder
15. november 2005 - 21:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen adgang til netværk og kontrolpanel

Jeg har et stort problem! Min Pc låser hvis jeg prøver at åbne kontrolpanel , jeg kan heller ikke komme på internettet. Alle mine brugerprogrammer bla. Office programmerne virker fint. Hvad kan der være sket?
Avatar billede olha Nybegynder
15. november 2005 - 22:06 #1
Det skal lige siges at jeg har prøvet at flytte min SCSI disk over i en anden identisk pc, men med samme resultat så jeg tror ikke, at det er et hardwareproblem
Avatar billede gratis Nybegynder
15. november 2005 - 22:59 #2
det ku være snavs.. du ka få tjekket din pc på denne måde:

opret et spørgsmål i virus kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/ og følg denne procedure:

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.spywareinfo.com/~merijn/downloads.html
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet, vælg at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay popper der et nyt vindue frem med notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopier dem herind så en log-tyder ka kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede olha Nybegynder
24. november 2005 - 13:55 #3
Jeg har løst problemet med en formattering. Sender du mig et "svar" så jeg kan få afsluttet spørgsmålet. Tak for dit forslag, men pc'en kører med en proces portal og skulle op at køre så hurtigt som muligt.
Avatar billede gratis Nybegynder
24. november 2005 - 15:23 #4
det er bare iorden, jeg samler ikke på point, så snup dem selv.
Avatar billede olha Nybegynder
28. november 2005 - 10:53 #5
Ok. Tak for hjælpen