Avatar billede kimball Nybegynder
15. november 2005 - 20:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mine web sider lukker..

har et problem, hver gang jeg går ind på en .com side lukker mit internet ned, har aldrig haft sådan problemer før.. nogen som har et tip her??

Denne besked kommer hver gang, og det er hver gang..
http://img499.imageshack.us/my.php?image=problem4ov.png
Avatar billede clma Nybegynder
14. december 2005 - 22:18 #2
det kan være en fejl i din iexplore men tror det er spyware... prøv at åbne din jobliste hvad står der under processer??
Avatar billede kimball Nybegynder
14. december 2005 - 23:12 #3
jeg har bare lad være med at gøre meget, men nu køre det fint.. jeg bliver sku aldrig klog på comp..
Avatar billede kimball Nybegynder
12. marts 2006 - 19:29 #4
her