Avatar billede kapsel Nybegynder
21. april 2001 - 23:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

hmm, \'lån et domæne\' :)

Hej

Står og mangler nogle som gidder gå igang med at lave noget halløj til følgende sider:

spontant.dk
thinkgeek.dk
uglypeople.dk
skovsnegl.dk
fodsved.dk

I har 100% frie tøjler, aner virkelig ikke hvad der skal være på dem, så gør hvad i har lyst til, jeg stiller server til rådighed, med PHP4 (med MySQL osv. selvfølgelig).

Eventuelt ville jeg også gerne have en til at gå igang med hot-or-not.dk.. Men frie tøjler, det skal lige siges at jeg ikke kan give jer nogle penge for det, men i får lov til hva\' man har lyst til at lave..

(ved ikke om \'spørgsmålet\' er placeret i den rigtige gruppe, men hva\' :)

- Kapsel
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. april 2001 - 23:23 #1
Snakker lige over icq med dig ;-)
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
21. april 2001 - 23:24 #2
skovsnegl.dk tænder mig lidt :_> postal@briefcase.com
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 23:25 #3
uglypoeple.dk lav en meta refresh til www.scheisskind.de :}
Avatar billede nielzdk Nybegynder
21. april 2001 - 23:31 #4
kapsel kan man ik få dit ICQ nummer? Jeg er vild med Uglypeople.dk Den vil jeg gerne lege lidt med
Avatar billede dna Nybegynder
21. april 2001 - 23:33 #5
Hvorfor har du så købt dem !?
Avatar billede repsac Nybegynder
21. april 2001 - 23:37 #6
=>webmasterdk: scheiss... siden er grimmere end indholdet OG adressen samtidig ... :o)
Avatar billede kapsel Nybegynder
21. april 2001 - 23:37 #7
ICQ#22732334
Avatar billede kapsel Nybegynder
21. april 2001 - 23:40 #8
dna, fordi de var ledige, og fordi jeg har en totalt syg humor, men ikke selv har tid til at lave den slags :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 00:11 #9
FODSVED.DK TIL MIG!!

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 00:56 #10
jeg vil donere 200 point til den bedste af de sider der bliver lavet!(*be\'r til at jeg selv vinder*)....regner med der vil blive en slags afstemning..

/MN
Avatar billede kapsel Nybegynder
22. april 2001 - 01:00 #11
helt iorden, lav nogle sider, så sammenligner vi

Bjarke er igang (fodsved.dk)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 01:03 #12
kapsel>>ved det..samarbejder med ham.......

/MN
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
22. april 2001 - 13:33 #13
Hey alle sammen ... Hvis der er nogle som vil bruge  fun2you.dk så bare sig til! ;-)

Jeg har desværre ikke tid til at bruge siden. Der er ALT den plads du vil have og siden understøtter en del (bla. asp)

min e-mail: PeterH@e-mail.dk

/Peter Hansen
Avatar billede tjaz Nybegynder
23. april 2001 - 02:45 #14
Jeg snupper spontant.dk ... okay?
Avatar billede tjaz Nybegynder
23. april 2001 - 03:15 #15
Det minder nemlig lige om min personlighed.... :)

PLEASE!!

/TjaZ
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 11:24 #16
hot-or-not.dk har jeg et rigtigt godt koncept til. Mail mig :-D

staz@ofir.dk

---- Staz ----
Avatar billede kapsel Nybegynder
24. maj 2001 - 05:27 #17
kan vel ligeså godt lukke, idéen i det her spørgsmål var at få nogle til at lave noget, men det viste sig at ingen havde nogle specielt seriøse idéer..

Ellers mail kapsel@kapsel.dk