Avatar billede klor Nybegynder
14. november 2005 - 22:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sgr. tips til limewire hastighed

hejsa.

Jeg har en kammerat som bruger limewire 4.9.23.
lige meget hvad han prøver, ligger hans forbindelse konstant på ca. 1 KB/s.
jeg mener at vi begge to har samme udbyder (kollegienet Århus eller et eller andet), men jeg ligger typisk på 50KB/s eller derover.
er der nogen der har nogen tips til hastigheden på p2p programmer.
i får bare max point....har nok at gi ud af.
på forhånd tak.
Avatar billede datasource Nybegynder
14. november 2005 - 22:13 #1
Avatar billede datasource Nybegynder
14. november 2005 - 22:18 #2
Som der står i mit link, kan det tit være ens firewall der blokerer
For det andet er det vigtigt, at det du downloader (selvfølgelig kun lovlige filer :P) har god "source". Det kan du se ved at klikke på "#" over de downloads den finder, indtil det højeste tal kommer øverst. Efter min erfaring skal den mindst have 2 for at kunne downloade ordentligt !
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2005 - 09:19 #3
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=klor&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp ??? - pt 10 åbne/uafsluttede...

Du vil få mere feedback hvis du også gør det på dine tidl. spørgsmål ...
Avatar billede klor Nybegynder
16. november 2005 - 22:10 #4
ok. skulle været ordnet nu.
Avatar billede datasource Nybegynder
16. november 2005 - 22:12 #5
kunne du bruge min "løsning" til noget ?
Avatar billede klor Nybegynder
20. november 2005 - 21:12 #6
Nej det kunne den faktisk ikke, men du får bare pointene hvis der ikke er andre der byder ind snart.