Avatar billede sprutnik Nybegynder
14. november 2005 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Premiere - timeline er væk

Jeg er ved at redigere video i Premiere 1.5 og er kommer til at trykke på noget, så at min timeline er forsvundet.
Dumt spørgsmål måske, men hvordan får jeg den frem igen?
Avatar billede mediaos Nybegynder
15. november 2005 - 10:58 #1
du kan bare dobbeltklikke på din sequence fil i dit projectvindue...

vist her: http://mediaos.frac.dk/eksperten_1.JPG
Avatar billede mediaos Nybegynder
15. november 2005 - 11:05 #2
glemte at sætte den på svar....
Avatar billede sprutnik Nybegynder
17. november 2005 - 22:30 #3
Tak for svaret. Jeg synes, det er lidt mystisk at timeline-vinduet som det eneste vindue, ikke har en plads i fanebladet "window". Men nu ved jeg, at man åbner det ved at klikke i projektvinduet:)
Avatar billede octupusto Nybegynder
24. november 2005 - 11:39 #4
du er ikke den første der har undret dig - været irriteret - og brugt en masse tid på at finde tidlinien igen....