Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 21:49 Der er 33 kommentarer

RAM..sat ind..men hvordan installeres

Ja det er lidt pinligt, men jeg har sat 32 mb ram mere i min pc, men jeg ved ikke hvodn` man opdaterer, så pcèn begynder at bruge rammen..
Har prøvet i tilføj hardware, men den kan ikke finde det..
vh Shannon
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:50 #1
det gør den helt automatisk!
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 21:51 #2
Hvis rammen er OK og passer til din PC, skulle den selv finde ud af det i BIOS
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:51 #3
wow, det var fandme hurtigt! 9 sec
ny rekord! :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:52 #4
pis alligevel ikke 9 sek! :(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:54 #5
du kan se når din pc starter op, så tæller den højst sandsyneligt dine ram, prøv og se efter hvor højt den når op!
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 21:54 #6
68 sekunder - MEGET meget hurtigere end hvilkensomhelst support :-))
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 21:56 #7
handmade >> yup, jeg ringede forleden til sonofon kundeservice kl. 3 om natten(ikke spørg hvorfor)så skulle man da mene at der ikke var nogen vente tid, men men men, jeg ventede i 30 min! :)
Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 22:00 #8
den står stadig til 32. mb ram i systeminfo...skal jeg ind i beOs og sætte noget op mder ?? ja det var da damn hurtige svar..blev helt chocket selv !!!
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 22:01 #9
Hmm, surt, og så er Eksperten-bortset fra opkoblingen-gratis. Hvert sekund på Sonofon eller whatever, er jo naturligvis en omkostning der lægges oveni mobilregningen på et eller andet tidspunkt..
Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 22:02 #10
heheheh halooooooo
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:03 #11
nej nej,sono... er gratis, heldigvis da! :)
80292929, jeg havde problemer med mobilos,for jeg er ½fynbo!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:03 #12
shannon1 >> om mener du BeOS eller BIOS??
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 22:03 #13
Back to business..
Ramklodserne skal trykkes helt i bund så der nærmest lyder et lille klik og tilholderne selv smutter op på plads (Hvis det er 168 pins ram?)
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 22:07 #14
-->Polle(!)- nej, jeg mener support i det store regnskab er jo en omkostning for alle firmaer, og det skal jo oveni prisen på varen
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:07 #15
du skal ikke være bange for at presse til hvis det 168, men hvis det er 72 pins, skal de vippes på plads der skal ikke bruges nogen form for kræfter!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:09 #16
handmade >> har du prøvet at ringe til freepaq.dk jeg er jo så heldig at have min ene side der, og hver gang jeg ringer og ikke får den skide telefonsvarer, har jeg aldrig hørt andet end \"freepaq det er Anders\" jeg er bange for at de kun har EN servicemed arbejder!
Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 22:10 #17
de er presset helt i bund sp 2 speak..jeg mente bios..der lød et klik og så vippede \"den hvide\" knap på plads..men måske er det ikke de rigtige ram ?? damn...:-(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:14 #18
det lyder som 168! har du set om de vender rigtigt, for der er 3 huller der skal sidde rigtigt!
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 22:14 #19
-->webmaster,
Kender ikke rigtig freepaq , men det lyder ikke som om de presser budgettet på den front, efter hvad du skriver..
-->shannon1,
Hvor mange ramsokler har du? Rækkefølgen af isatte ramklodser er ikke altid ligegyldig. Prøv at mærke den klods, du ved virker og husk hvor den sidder, og så flyt lidt rundt på dem..
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:16 #20
ups 2 huller! :) men det ene sidder ikke imidten, hvilket gør at det kunner passer en vej!
Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 22:19 #21
jeg sagde SO 2 SPEAK !!!..heheh so to speak, ikke 2 huller, 3 huller ik ??........handmade, jeg har  4 sokler, men kun een 32 mb ram installeret alledrede
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2001 - 22:20 #22
den nye skal du sætte i lige ved siden af!
Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 22:20 #23
nå..jeg roder lidt rundt med det..tak, vender tilbage..:-)
Avatar billede shannon1 Nybegynder
21. april 2001 - 22:25 #24
jeg har sat den nye i den lige ved siden af (selvfølgelig..heheh)
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
22. april 2001 - 16:22 #25
Du skal bare sætte dem i.
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 16:33 #26
nikolai..det har jeg jo gjort, men der sker nada ! og ja...de sidder ordenligt i, og ja de er vendt rigtigt !! der står stadig 32 mb ram i system egenskaberne..hvad kan der så være galt ??
Avatar billede dar Nybegynder
22. april 2001 - 16:38 #27
Forkert type? Hvor mange indhak er der i dine ramklodser? 1 eller 2?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
22. april 2001 - 16:40 #28
virker rammene i en anden comp ??
jeg tror de er i stykker
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 21:27 #29
jeg har lige købt rammen og taget den ud af en forseglet alu pose...der er vist 2 hak i den, er ikke hjemme lige nu..så jeg kan ikke checke..
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 21:28 #30
jo..der er 2 hak !
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 21:33 #31
og den kan kun sættes i på een måde idet hakkerne sidder forskudt..øh..ja! kan kun sidde på een måde..
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 22:48 #32
*suk*
Avatar billede shannon1 Nybegynder
22. april 2001 - 22:51 #33
somebody help me...hvad kan der være galt ?det eneste info jeg kan finde på rammen er : bhn 267
en masse numre og edo 274ud8 ???