Avatar billede tobiastine Nybegynder
14. november 2005 - 13:25 Der er 4 kommentarer

Den gamle mappe Dokumenter er låst/krypteret.

Ok! så er det sket! Windows gik ned og jeg installerede igen, på en anden partion(samme harddisk) Nu kan jeg bare ikke komme ind i min gamle "Dokumenter" mappe. Den er åbenbart krypteret! (adgang nægtet) Hvad gør jeg nu? med venlig hilsen Tobias
Avatar billede peet49 Nybegynder
14. november 2005 - 13:32 #1
Du skal ændre rettighederne for mappen.
Avatar billede peet49 Nybegynder
14. november 2005 - 13:33 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
14. november 2005 - 13:38 #3
Du har fået samme svar i det oprindelige spørgsmål!!!

http://exp.dk/spm/662411
Avatar billede tobiastine Nybegynder
16. november 2005 - 12:03 #4
jeg har fikset det! Der findes et software som hedder EaseUs som kan gendanne tabte filer, SELV OM DE ER SLETTET, KRYPTERET ELLER HARDDISKEN ER FORMATERET! Et fantastisk program. Jeg takker for alle som har prøvet at hjælpe mig. Tak venner. Med vendlig hilsen Tobias