Avatar billede -godfather- Nybegynder
14. november 2005 - 10:08 Der er 2 kommentarer

Import af E-Mail fra en .dbx fil

Som overskriften siger... Hvordan importerer jeg e-mails der ligger i (krypterede?) filer af .dbx formatet. Eksporten er sket fra en Win98 maskine med OE 5.0. Skal nu have dem importeret på en win98 maskine med OE 6.0. Skal siges at det ikke kan lade sig gøre at benytte OE's egen import/eksport da den ikke godtager de filer jeg opgiver.

Håber nogen kan hjælpe på dette område. Vi snakker om MEGET vitale data her og hvis en derude nemmere kan forklare mig det via. en telefon er i meget velkomne til at kontakte mig på: god2tm at g mail dot com !

Mvh.
Christian
Avatar billede nilsen Nybegynder
15. november 2005 - 13:00 #1
gd
Ikke mange eksperter her, så jeg forsøger min ide.
Finn din outlook express mappe slik:
funktioner
vedligeholdelse
lagringsmappe
Kopier genvejen ind i din udklipsholder
luk oe ned
derefter
start
kør
indsæt den kopierte genvej
nå finder du mappen med alle dine dbx filer
Marker alle filene, kopier dem ind i udklipsholderen.
opret en ny mappe på dit skrivebord
læg dbx filene ind i denne mappe - kald den hva du vil.
nå må du kopiere (brænde) dbx filene fra den kopierte mappe og deretter lægge den ind i den annen pc, eller overføre filene trådløst el. l.
derefter skal de lægges ind i den anden maskins outlook express mappe, som du finder på samme måde som ovenfor.
mvh
N.
Avatar billede -godfather- Nybegynder
06. februar 2006 - 09:51 #2
hvis du lige opretter som svar så kan jeg give dig dine point