Avatar billede logiq Nybegynder
14. november 2005 - 09:39 Der er 2 kommentarer

Automatiske opdateringer under Terminal Services

Jeg har et problem på en terminal server. Når jeg har downloadet og installeret opdateringer, plejer jeg at planlægge en genstart om natten. Jeg har imidlertid det problem at alle brugere får besked fra serveren om at der er installeret opdateringer og at maskinen skal genstartes. De har dog ikke mulighed for at trykke på genstart nu, men det er generende at de overhovedet skal se dette vindue, og de har så heller ikke mulighed for at lukke det, kun hive det så langt ned i hjørnet som muligt og derved skjule det.

Hvordan sørger jeg for at kun administratoren (mig) og ikke brugerne ser ovennævnte vindue?
Avatar billede sup3rior Nybegynder
14. december 2005 - 15:57 #1
Du skal i den GPO som kører med disse indstillinger sætte indstilingen "Allow non-administrators to receive update notifications" til disabled.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
14. marts 2008 - 09:59 #2
Hvis du fik dit problem løst, vil du så lukke spørgsmålet :)