Avatar billede tdw Nybegynder
13. november 2005 - 21:01 Der er 6 kommentarer

Lave et brugergalleri

Jeg skal lave et brugerdefineret galleri til en mindre side.
Det skal virke sådan at man kan oprette en bruger og få et password, og så logge ind og ligge nogle billeder ind plus noget tekst.

Hvordan laver jeg det?
Mvh Thor W.
Avatar billede leif Seniormester
13. november 2005 - 22:40 #1
Hvad med at kigge på Coppermine ?
Avatar billede leif Seniormester
13. november 2005 - 22:41 #2
Et std. gallerisystem som kan det du vil.
Avatar billede tdw Nybegynder
13. november 2005 - 22:43 #3
Hvor finder jeg det?
Avatar billede tdw Nybegynder
13. november 2005 - 22:44 #4
Okay har fundet det.. Men det skal altså virke ligesom www.bilgalleri.dk osv.. Skal bare ikke have så mange medlemmer..
Avatar billede pallotto Nybegynder
14. november 2005 - 12:21 #5
Det er et meget stort spøgsmål du spørger om. Det der spørgsmål. Hvordan laver jeg det?
Du kan starte med at lærer at kode i PHP og mySQL. Når man har et indblik i systemerne ved man hurtigt hvordan tingne skal laves :)
Avatar billede tdw Nybegynder
14. november 2005 - 13:42 #6
Okay, hvor lærer jeg så bedst det? Er ikke lige så meget inde i PHP.. Kan godt HTML osv..