Avatar billede tdw Nybegynder
13. november 2005 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave et brugergalleri

Jeg skal lave et brugerdefineret galleri til en mindre side.
Det skal virke sådan at man kan oprette en bruger og få et password, og så logge ind og ligge nogle billeder ind plus noget tekst.

Hvordan laver jeg det?
Mvh Thor W.
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
13. november 2005 - 22:19 #1
Jeg vil anbefale dig at stille det samme spørgsmål enten i PHP eller ASP-kategorien.
Det lader sig ikke gøre i HTML..
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
13. november 2005 - 22:21 #2
Det kan jeg se du allerede har gjort..??
Avatar billede tdw Nybegynder
13. november 2005 - 22:40 #3
Ja var lidt i tvivl om hvor jeg skulle henvende mig.. Men nu ved jeg det er i PHP det foregår da :D
Avatar billede roenving Novice
14. november 2005 - 19:00 #4
Så skal du huske at lukke her, da det jo heller ikke er tilladt at stille samme spørgsmål flere gange, og slet ikke samtidigt (se http://exp.dk/regler.phtml, §2.1.11 !-)

-- og så kan du sikkert få noget ud af at kigge i den uofficielle faq: http://expfaq.1go.dk ...

mvh
/coadmin
Avatar billede tdw Nybegynder
21. november 2005 - 19:26 #5
..