Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
21. april 2001 - 19:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tilbehør er væk!

Hej.
I menuen START, PROGRAMMER mangler jeg pludselig \'TILBEHØR\'.
Jeg aner ikke hvordan det er gået til at den er væk. Hvordan får jeg den tilbage igen?
mvh
Niels
Avatar billede cvsac Nybegynder
21. april 2001 - 20:01 #1
sikker på den ikke bare har gemt sig fordi du ikke har været derinde i langt tid ???

er der en lille dobbelt pil helt nederst i menuen som du kan trykke på ?
Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
21. april 2001 - 20:05 #2
Nej, det er der ikke. Jeg har selv spekuleret i de baner, men desværre nej.
Avatar billede andersm Nybegynder
21. april 2001 - 20:10 #3
gå ind i kontrolpanelet vælg \"tilføj fjern programmer\" klik på fanebladet windows installation, prøv så evt. at installere et element som ikke er installeret og som du ved ligger i tilbehørs menuen,  så burde den dukke op igen, ellers er der et eller andet meget mærkeligt med dit system.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
21. april 2001 - 20:15 #4
...ellers er der et eller andet meget mærkeligt med dit (styre)system.
Avatar billede syscom Nybegynder
21. april 2001 - 20:16 #5
jae... det!
Avatar billede matias Nybegynder
21. april 2001 - 20:51 #6
du kan kører en system-gendanelse som er en del af win me
Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
22. april 2001 - 11:32 #7
andersm\'s ide hjalp lidt. Jeg har nu tilbehør tilbage i menuen, men der mangler en del. Det eneste der er der nu er \'systemværktøjer, og minsanten om ikke systemgendannelse ikke er i bland her, så jeg kan ikke en gang \'komme tilbage\'. Hvor ligger de´t native systemgendannelse?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
27. april 2001 - 07:39 #8
Hejsa....
Tag en bootdiskette til win98....genstart maskinen med den i......i DOS-PROMPTEN skriver du..........scanreg, og trykker enter......når du når hen til lav back-up, vis back-up osv......vælger du \"vis back-up\", tag en af de datoer fra FØR dit problem opstod.....håber ikke du har haft problemet for længe.......mener kun WinME gemmer kopi af registreringsdatabasen MAX 4 maskinstarter tilbage........:-)

Mr.Athlon
Avatar billede matias Nybegynder
27. april 2001 - 09:36 #9
athlon>> mener bestemt den gemmer efter dato..
Avatar billede nielseriknielsen Nybegynder
27. april 2001 - 10:04 #10
mrathlon, den gemmer på dato. Vi skriver i dag den 27/4 og desværre var den sidste backup fra den 23/4. Og som du kan se starter mit problem den 21/4....
Men jeg synes alligevel at du skal have point, for din ide er grundlæggende set rigtig, det bør virke hvis man altså bare er hurtig nok...
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
28. april 2001 - 10:10 #11
Jeg takker mange gange.....bare ked af at du ikke var \"hurtig\" nok.....:-)