Avatar billede johnkurt Nybegynder
21. april 2001 - 19:42 Der er 3 kommentarer

Proxyserver

Hvergang jeg har genstartet, er jeg tvungen til at åbne Internet Indstillinger/forbindelser/Lan Indstillinger,
og fjerne fluebenet i Proxyserver. Jeg kører
Win. Millenium og ADSL. Det er meget generende, og jeg glemmer det af og til. Der
er mange sider der ikke vil åbne når Proxyen er slået til. Er der et \"Geni\" der kan hjælpe?
Venlig hilsen
JohnKurt
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 21:57 #1
Der er noget galt i din installation af windows, men det er jo også ME. Prøv at geninstallere internetexploren og se om det hjælper eller er det på den igen fra starten af. ME kan nemlig godt køre uden at skulle bruge proxy. Du kan også gøre det, hvis det er cc du har konto hos bruge proxy.cybercity.dk og 8080 i port, så virker din browser igen.
Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
22. juni 2001 - 17:20 #2
evt. Installer Win98 igen det er dog bedere en ME!
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2001 - 21:42 #3
Det hjælper ikke at geninstallere internetexploren, selve fejlen ligger i installationen af windows . Fdisk og installer igen. Om du skal droppe ME Tja systemet er på vej på pention, før windows 98Se.