Avatar billede jensen4ever Nybegynder
13. november 2005 - 10:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mere brugervenlig side?

Hej alle eksperter.
Da jeg næsten lige at købt domænet, har jeg lavet siden total om, og nu vil jeg gerne vide - hvordan den imødekommer jer ?

- Opfylder den brugernes behov?
- Er det nemt at nå det mål man søger på siden?
- Er den nem at huske?
- Er den nem at gå til?
- Er den overskuelig?
- Er den nem at finde rundt i?
- forslag til forbedringer

Derudover må i selvfølgelig gerne kommentere hvad der lige falder jer ind. (førstehånds indtryk o.s.v).

Adr. er www.game-o-magic.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
13. november 2005 - 13:27 #1
Nydelig side!

Jeg ville give spillene en mere fremtrædende plads på forsiden. Velkommen-afsnittet dominerer meget, og jeg gider ikke læse alt det tekst.
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. november 2005 - 13:59 #2
Nydelig og dog. Dogmet er 'blåt er altid pænt'; men med de mange, forskelligt tonede, blågrå nuancer bliver det noget dystert.

den meget tynde rammestreg omkring felterne i den brede højre kolonne er for smal til at virke samlende, stregen giver mere forvirring når den sådan fortsætter ud af synsfeltet i begge ender. et toneskift i baggrundsfarven ville nok være bedre.

"bare for at havde det sjovt" ? 'havde' er datid. "min hund havde lopper".

mvh JakobA
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
15. november 2005 - 20:38 #3
Tak for det :-) - Smider i et svar, så deler i lige over
Avatar billede weblex Nybegynder
15. november 2005 - 20:47 #4
det var så lidt :)
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
19. november 2005 - 00:29 #5
jeg synes sgu den er tjekket nok. Jeg synes man skal kunne se en rangliste over mest spillede spil. Ikke kun DET mest spillede.
Avatar billede dd_peter Nybegynder
23. november 2005 - 21:30 #6
Hej Jensen,

Fed side! jeg syntes du har et cool koncept, og du har noget rigtigt fedt indhold. Du har også tænkt nogen af de rigtige tanker med at få "solgt" medlemskaberne.

Frem for at besvare dine spørgsmål vil jeg hellere prøve at skrive mit umiddelbare intryk, og min proffesinelle vurdering ned til dig :)

Det du mangler er at få lidt orden org prioritering i tingene..

Det virker ikke somom du vægter eller prioriterer hvad det er du vil have brugerne til at gøre. Det er ligesom med søgemaskineoptimering, du er nød til at bedstemme dig for hvad du vil fokusere på.

Jeg vil umiddelbart tro du har med 2 målgrupper at gøre, nemlig nye brugere og eksiterende brugere. På baggrund af noget statistik, kan du finde ud af hvor tid dine eksisterende brugere kommer igen, og derved få et intryk af hvor meget du kan tage for givet at de kender sitet. Jo bedre de kender sitet, jo bedre kan du fokusere på at få nye brugere ind, og måske f.eks. bruge mere plads på nye brugere etc.

Håber det hjælper lidt :)