Avatar billede with Nybegynder
11. november 2005 - 17:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows opdateringer i en pakke

Hej.
Jeg skal til at formaterer og så kom jeg i tanke om at jeg hade læst et sted man kunne downloade alle opdateringer til xp og samme kæde dem med et program ( til en exe. fil ) så når man har instaleret sin xp klikker man bare på den og vupti så er alle opdateringer inde. Jeg har XP Pro med sp2 er der en der har et par link til mig :)

Eller måske er der en der har lavet sådan en pakke? som jeg kunne få et link til.

Tak for hjælpen
Avatar billede hcma Novice
11. november 2005 - 17:36 #1
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

(haverslev >> sorry  ;o)  )
Avatar billede hcma Novice
11. november 2005 - 17:39 #2
og det du så nok mener som næste skridt er at du får slipstreamed diin XP-cd således den også indeholder alle opdateringer + diverse drivere o.s.v.
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no12
Avatar billede with Nybegynder
11. november 2005 - 17:48 #3
Jeg styrer ikke rigtig det med at lave en cd så ville bare ha en exe. fil på et aned drev og så klikke på den efter jeg har instaleret xp. Jeg vil lige se om jeg kan finde ud af at hente opdateringerne.. og kæde dem sammen.
Avatar billede with Nybegynder
11. november 2005 - 18:07 #4
hey hcma catbody har du selv lavet sådan en pakke? og var det nemt?
Avatar billede hcma Novice
11. november 2005 - 18:36 #5
nej, jeg har ikke lavet sådan en pakke, men ved at mange har gjort det og det skulle være rimeligt nemt, bare man følger vejledningen.
jeg har lavet et Ghost, som er et spejbillede af harddisken på et givet tidspunkt, men dertil kræves der et program som f.eks. Norton Ghost (og det koster penge)
Avatar billede hcma Novice
11. november 2005 - 18:38 #6
hvis du bare vil have en "exe-fil" på et andet drev, er det langt bedst at lave et Ghost og lægge de derned, så det altid er klar til blive "overført" til systemdrevet ved sammenbrud.
Avatar billede with Nybegynder
11. november 2005 - 21:25 #7
skriv lige et svar igen så jeg kan give dig  nogle $
Avatar billede hcma Novice
11. november 2005 - 21:34 #8
takker for point :o)