Avatar billede jester Nybegynder
06. november 1999 - 11:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!! jeg kan ikke slette denne virus!!!

Jeg installerede en trial norton 2000... den finder en såkaldt " w95.weird " der ligger sig i alle .exe-filer... den kan finde virussen.. men intet gøre ved den :(..
Please hjælp mig!!!!
Jesper
Avatar billede i11uzion Nybegynder
06. november 1999 - 12:15 #1
... Prøv med AVP....
Avatar billede retep Nybegynder
06. november 1999 - 12:20 #2
Nedenstående er taget fra Symantec's hjemmeside. De skriver at Norton Antivirus skulle kunne fjerne den. Men hvis dette ikke er tilfældet bør du prøve at downloade andre antivirusprogrammer og prøve dem af.

Det vigtigste de skriver er dog at virussen ikke gør nogen skade, det eneste den gør er at sprede sig. Så jeg ville ikke begynde at overveje geninstallation, hvis det var mig der havde været så uheldig at få den.

Håber det var til lidt hjælp.
Mvh
Peter

Description:
This virus has been found "in the wild." This means one or more end-users
have encountered it. This virus infects DOS .EXE files. The W95.Weird
virus infects files which can spread through intranets, the Internet, or other
e-mail. It attaches 1234 bytes to host files. It infects other programs as
soon as it has been launched. This virus does not exhibit multipartite
behavior. In other words, it is incapable of infecting floppy disk or hard
drive boot records. The W95.Weird virus virus does not try to actively
conceal itself. This virus does not employ encryption. The W95.Weird
virus does not do anything other than spread itself. Norton AntiVirus
should be able to repair files infected with this virus.

Avatar billede Slettet bruger
07. november 1999 - 23:36 #3
Læg i karantæne og send en af sted via Norton til deres Antivirus Center.
Avatar billede gorba Nybegynder
07. november 1999 - 23:57 #4
hemt panda!!
Den snupper den...
Avatar billede Slettet bruger
08. november 1999 - 08:01 #5
Ok Kan du komme på nettet med den PC'er swom er angrebet, så prøv http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp  , og lad den prøve.
Avatar billede jester Nybegynder
08. november 1999 - 08:27 #6
jeg har også én der hedder joker.weird gør den det samme???? eller??? avp kan vist fjerne dem?? eller??? jeg synes den finder nye hver gang jeg scanner efter genstart!!
Avatar billede hsp Nybegynder
08. november 1999 - 15:26 #7
Hejsa.
Kan nogen hjælpe mig med mit virus på computeren. !
Det drejer sig om ( W95.CIH )
Aliases: ( Chernobyl CIH_Spacefiller PE_CIH ). ?
Jeg bruger Antiviral Toolkit Pro. til at bekæmpe filerne med.
Men det virker som om prg. ikke er stærkt nok.  Hvad skal jeg bruge. ?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 1999 - 21:42 #8
Avatar billede hsp Nybegynder
09. november 1999 - 03:01 #9
Hvordan bekæmper jeg min virus ( W95.CIH )
Den ligger på c:\windows\explore.exe
Den er fjernet de and steder.

Sikkert fordi programmet er i brug , men er der ikke en metode.

Kan nogle iøvrigt sige mig hvad denne fil gør. ( Pic.dl ) ?
Avatar billede raune Nybegynder
24. januar 2000 - 09:04 #10
til hsp prøv panda antivirus den tager den