Avatar billede liv2508 Nybegynder
11. november 2005 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

points - uddeling

Jeg er ny her inde, og må bekende at jeg har svært ved at gennemskue pointsystemet.

Har jeg forstået det rigtig, kan man kun give points til dem der skriver "svar", ikke "kommentar".

Og - er der mulighed for at give points til alle dem der svarer??
Jeg har nettop haft problem under mit "vurdering af site"...
Hvornår giver i points?
Avatar billede arlet Juniormester
11. november 2005 - 14:05 #1
Avatar billede arlet Juniormester
11. november 2005 - 14:07 #2
Og spørgsmål omkring eksperten er gratis, derfor kun en kommentar fra mig.

Du lægger selv et svar og marker dit navn og trykker accepter(så kan du lære det*S*)
Avatar billede liv2508 Nybegynder
11. november 2005 - 14:16 #3
Tak for hurtig svar, og god hjælp. Synd jeg ikke kan kreditere dig med points ;-)
Avatar billede arlet Juniormester
11. november 2005 - 14:22 #4
Jeg tror jeg overlever*S*
Avatar billede liv2508 Nybegynder
11. november 2005 - 14:23 #5
Er det så mulig at lukke dette spørgsmål da jeg nu har fået svar...?
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. november 2005 - 14:24 #6
Normen er, at man  kun lægger svar hvis man er af den opfattelse, at man har den rigtige løsning på problemet. Eller lægger man en kommentar.

Nu kan det tænkes, at en kommentar løser problemet, men så beder opretter blot vedkommende om at lægge et svar. Navnet markeres så nederst til venstre, og der trykkes på accepter.

Er der flere man vil give points, så skal man vente til alle har lagt et svar, og så kan man trykke på advanceret, og tildele de forskellige svar et antal points, hvorefter man trykker på accepter
Avatar billede liv2508 Nybegynder
11. november 2005 - 14:27 #7
Tak, dragonknight, det skal jeg huske :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. november 2005 - 14:29 #8
Hvis du ved en fejl går givet points forkert, så kan du i samme kategori oprette et nyt spørgsmål med titlen "Points til "navnet på den du vil give points"", og i spørgsmålet lægge en reference til det spørgsmål, hvor du lavede en fejl som f.eks http://www.eksperten.dk/spm/663675.

Derefter kan du læggen en kommentar i det oprindelige spørsmål med en referance til nyligt oprettede spørgsmål.