Avatar billede liv2508 Nybegynder
10. november 2005 - 13:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Privat hjemmeside, tips til forbedringer

Jeg ville være glad for tilbakemelding på min hjemmeside, og håper på mange brukelige tips.
Det er første gang jeg forsøger mig på at lave hjemmeside, men det er utrolig spændende!

En anden ting: Når jeg søger efter fejl på Validator, oplyses der at der er formange bytes. Hvad betyder dette i praksis? (Jeg kan jo se siden på internettet...)

www.keshtkar.dk

Mvh Liv
Avatar billede power_t Nybegynder
10. november 2005 - 13:41 #1
For mange bytes = din side tager (måske) for lang tid at hente hvis man sidder med en langsom internetforbindelse.

Jeg kan se at dine billeder ikke er optimeret mht. størrelse. Det ene billede fylder næsten 250 KB hvilket er ret meget for et .jpg billede.
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. november 2005 - 13:43 #2
Ganske god side af en begynder.
Jeg ville nok umiddelbart smide menu'en ind i en frame for sig selv. Det vil sige at menuen ikke loader med hver gang du klikker på et link. Samtidig er menuen temmeligt langt nede på siden, måske du skulle overveje at rykke den lidt op?
Avatar billede liv2508 Nybegynder
10. november 2005 - 13:52 #3
Tak for svar.
Vel, jeg får måske justere billedenes størrelse...

Tak for komplimentet, razamataz. Du har nok ret i at menu´en skal i en frame for seg selv, og højere op, ja. (Jeg har også tænkt lidt på det selv...)

Jeg prøver :-)
Avatar billede power_t Nybegynder
10. november 2005 - 13:59 #4
Hov, hvorfor får han point? Du spørger omkring det med for mange bytes, og det svarer jeg på (ved godt jeg glemte at svare, men kommenterede blot...)
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. november 2005 - 14:03 #5
Det er nok fordi jeg gav et kompliment ;)
Avatar billede liv2508 Nybegynder
10. november 2005 - 14:04 #6
Undskyld, det er mit første besøg her inde, og jeg tror jeg kom til at trykke på noget forkert. Er det mulig for mig at give dig point også??