Avatar billede boye_dk Nybegynder
09. november 2005 - 17:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design til Bondegårdsferie

Hej eksperter..

jeg står og skal bruge et flot, men også børne venligt design til www.lykkebjergferie.dk - jeg står og skal lave ny hjemmesiden, men mangler et design.

Jeg har arbejder ikke i freame, så mainen/menuen skal kunne strække sig godt :)

farver skal gerne være lyse..
Avatar billede miss-g Seniormester
09. november 2005 - 21:29 #1
Jeg tror ikke lige folk laver design for point - man har set eksempler hvis folk har noget liggende i forvejen. Hvad med nogle af de gratis templates der findes på internettet?
Avatar billede e_w Nybegynder
09. november 2005 - 22:17 #2
hvis du er vilig til at give noget for dig, så er jeg hvertfald frisk på at lave et for dig.. :)

// e_w
Avatar billede boye_dk Nybegynder
10. november 2005 - 10:26 #3
hvad vil du ha' ?
Avatar billede e_w Nybegynder
10. november 2005 - 12:40 #4
skriv en mail til mig via. williamengbjerg@hotmail.com  så kan vi finde ud af det det på den måde.. :)

// e_w
Avatar billede boye_dk Nybegynder
14. november 2006 - 21:18 #5
lukker - efter lang tid :)