Avatar billede alteredsoul Nybegynder
09. november 2005 - 16:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Socket forbindelse til en c# echoserver.

Hejsa eksperter :)

Er det overhovedet muligt, at oprette forbindelse fra PHP til en c# Echoserver, og holde på forbindelsen?

Så vidt jeg lige kan regne ud, så lukker den jo forbindelse når scriptet er blevet eksekveret, men er der ikke en fiks måde at undgå dette på?
- Grunden til at den ikke må lukker socket er at den gerne skulle læse ny tekst fra serveren så snart det popper op, uden forsinkelser.

Håber på noget hjælp her, da jeg er helt på bar bund :)
Avatar billede olebole Juniormester
09. november 2005 - 16:41 #1
<ole>

- og det er der 3.027 andre, der også vil ....... nej, det er nok ikke så god en idé, vel?  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
09. november 2005 - 16:46 #2
well...

Et uendeligt loop ville altid gøre underværker... bare på den forkerte måde ;P

- Men det kan da ikke passe der ingen løsning er...
Avatar billede olebole Juniormester
09. november 2005 - 16:50 #3
Hvorfor tror du, alle script-chats kører ved forespørgsel til serveren?  ;o)
Af og til ser man noobs, der forsøger sig med brug sleep() ... men det resulterer netop i samme virkning som et uendeligt loop  :)

Du skal ud i noget streaming-teknologi, hvis den slags skal lykkes - og det kræver en speciel server
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
09. november 2005 - 16:52 #4
Så langt er jeg nået, serveren virker også fint nok (c-sharp) ... skal bare have php'en til at connecte til den, uden at disconnecte :)
Avatar billede dustie Mester
10. november 2005 - 04:30 #5
Hvis serveren virkede fint nok, så havde du vel ikke det problem du skriver om her ;)
Avatar billede alteredsoul Nybegynder
10. november 2005 - 06:51 #6
...