Avatar billede efy Nybegynder
09. november 2005 - 14:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visa/Mastercard - Paypal hjælp, Gode point hurtigt

Hej Experter.

Jeg har en mindre problem. Jeg skal have noget betalt over nettet til 35kr (4,54 euro). Men det kræver Mastercard/Visa og det har jeg ikke, men jeg har netbank så jeg kan overføre pengene. Nogen der har lyst til at hjælpe mig med mit mindre problem så skriv til mig på Kasper@efy.dk.

Jeg giver 200 point samt 20kr :)

M.v.h
  Kasper
Avatar billede hmann Nybegynder
09. november 2005 - 14:36 #1
kan vi da hurtigt finde ud af... mail mig:  hm @ lessor.dk
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
09. november 2005 - 15:03 #2
Hvorfor kan i ikke maile denne besked? Jeg vil da gerne vide hvordan man netop løser dette problem, som jag anså for at være uløseligt.
Avatar billede hmann Nybegynder
09. november 2005 - 15:05 #3
hvad? efy har intet visa kort - han overfører penge til min bankkonto og giver mig sit brugernavn der hvor han skal betale - så logger jeg ind og betaler for ham?
hvori ligger det uløselige?
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
09. november 2005 - 15:09 #4
Jeg tænkte ikke så langt, men det er selvfølgelig måden. Jeg har en del børn med visa og diverse.

Tak, så fik jeg jo også din hjælp.

Med venlig hilsen

Lars Sørensen
Avatar billede roenving Novice
10. november 2005 - 11:50 #5
-- og I har vist overset http://www.eksperten.dk/regler.phtml, §§2.1.12-13 og 2.6 !-)
Avatar billede hmann Nybegynder
10. november 2005 - 12:15 #6
roenving>
var jeg ikke klar over - synes ofte jeg har set folk løse problemer videre over msn eller lignende uden at det er blevet anfægtet!

jeg giver selvfølgelig point'ene tilbage hvis det er krævet - skulle da nødigt træde nogen over tæerne :)
Avatar billede hmann Nybegynder
10. november 2005 - 12:22 #7
og med hensyn til §2.6, så kan jeg oplyse, at min fortjeneste i kroner/øre kun bliver et spørgsmål om afrunding fra Euro til danske kroner ;)

tro mig - hjalp ikke pga. af de 20,- (wow!) som jeg godt vidste spørgeren ikke måtte give!

men hvis jeg nu giver point'ene tilbage, så er der vel ingen der kan have ondt i ***** over at man er behjælpelig person, der hjælper en fyr, som gerne vil købe noget online, men som ikke ejer et VISA-kort......
Avatar billede hmann Nybegynder
12. januar 2006 - 12:20 #8
efy> har sendt en mail til dig idag og vil gerne have et hurtigt svar :)

mvh
HMann