Avatar billede plnky Nybegynder
09. november 2005 - 14:27 Der er 6 kommentarer

hvordan åberner jeg min port 6881!

Min bofælkde åbnede igår en port på hans computer (6881) og det gik fin og nemt for ham.. han loggede ind på vores cisco 677 router og skrev bare hvad guiden sagde man skulle skrive!
Jeg prøvede det sammen men det er ikke lykkedes mig at åbne porten.. håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede plx Nybegynder
09. november 2005 - 14:33 #1
Du kan heller ikke forwarde samme port til to forskellige pcere. Du må vælge en anden port
Avatar billede plnky Nybegynder
09. november 2005 - 14:35 #2
hmm.. hvad for en kan jeg så bruge?
Avatar billede plx Nybegynder
09. november 2005 - 14:36 #3
Det bestemmer du selv. F.eks. 6882 hvis den er ubrugt. Du skal bare huske at klienten skal sættes til at lytte på denne port i stedet for
Avatar billede plnky Nybegynder
09. november 2005 - 14:38 #4
okay men det vil sige den er lige så god!!???  (bare svar så får du point)
Avatar billede plx Nybegynder
09. november 2005 - 14:41 #5
Jeg formoder det er bittorrent. Og her bliver porten kommunikeret ud til de andre på netværket, så de vil automatisk forbinde til den port du har sat op
Avatar billede plnky Nybegynder
09. november 2005 - 14:42 #6
okay.. takker!