Avatar billede jgl Nybegynder
06. november 1999 - 00:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE5 installation og efterfølgende manglende modemstatus !

Efter inst. af IE5DK på NT4SP5DK er min modemstatus (tray icon) pludselig forsvundet og jeg kan kan IKKE aktiveres den igen, hverken via netværk via modem/modemstatus eller lign.

Anyone ?
Avatar billede maagen Nybegynder
11. november 1999 - 12:45 #1
Har du prøvet at se efter i din Taskmanager om modemstatus'en kører?

Prøv at kigge både under applikationer og under processor. Hvis den kører prøv at afslutte den og starte den op igen. Hvad sker der nu??
Avatar billede Kaj Nybegynder
12. november 1999 - 11:52 #2
Det samme er sket for mig, så det må være noget der sker generelt ved installationen/opgraderingen
Avatar billede sjensen Nybegynder
16. december 1999 - 14:06 #3
Under NT findes der ikke en modemstatus i trayarea, som under Win95 hvor man kan se de røde og grønne prikker skifte. I NT er det blot en lille ikon der starter et program hvor man bl.a. kan se hvilke linier der er aktive, hvilken status linierne har o.s.v. o.s.v. Det er også i dette program man kan/skal afbryde linien da NT ikke gør det automatisk.

For at få den frem igen skal man gøre følgende:

Start "My Computer", vælg "Dial-Up Connections" og vælg den profil der normalt bruges (den kommer normalt frem først) og under User Preferences (eller Logon preferences) kan man sætte et hak der afgør om ikonet skal vises i tray-area eller ej.

Min NT er engelsk og det hedder selvfølgeligt noget andet på dansk, men jeg ved ikke helt hvad, men jeg regner med at I kan finde det alligevel.

sjensen