Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:35 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

Server søges ???

Jeg har et, problem: jeg skal bruge en ftp server eller sådanne noget til en fil på ca. 500 MB.

Hvis du har en server som jeg må låne. Så får du Win XP Beta 2 + 200 points
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:36 #1
Hvor lang tid skal du låne den?
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:36 #2
jeg er villig! Er det iorden hvis det bare er apache webserver? Så får du også egen forside.. Jeg har dog kun 512kbit i upload!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. april 2001 - 12:39 #3
du kan osse låne plads på min! det er dog kun 256/256!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:41 #4
Server specs.

Athlon 700
40 gb
256 MBram
1024kbit/512kbit internet

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:41 #5
Jeg kører win2k
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:41 #6
Jeg skal vel bruge den i 24 timers tid
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:42 #7
Den kan jeg klare!
Avatar billede blablabla Nybegynder
21. april 2001 - 12:42 #8
kan vi få nogle adresser og login og passwords ? et icq nummer måske ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:42 #9
Hvilken fil er det? skal jeg hente den fra dig først?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:43 #10
det er winxp der skal uploades til den fra BlaBlaBla og så downloades af mig
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. april 2001 - 12:43 #11
osse mig
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. april 2001 - 12:43 #12
techno_dk: *hosthost* Er windows XP beta2 gratis og lovlig at dele ud af???
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:43 #13
se min bruger-info
Avatar billede blablabla Nybegynder
21. april 2001 - 12:44 #14
ja det er en beta test :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:45 #15
Kan jeg ikke uploade med et FTP program til en af jer?
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. april 2001 - 12:45 #16
Jo, 2 sek.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. april 2001 - 12:45 #17
giv mig din emailaddy, så sender jeg dig ftp adresse og login!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:46 #18
En BETA test er gratis
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 12:47 #19
Techno_dk -> Kan man hente den fra MS ?
Hvis ikke, så er den ikke lovlig !
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:50 #20
vladimirr-> man kan få til sendt en cd gratis, men så skal man vente og betale porto :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 12:51 #21
Du kan skrive dig op til den her, det andet  er IKKE lovligt !
http://www.microsoft.com/windowsxp/preview/order.asp
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 12:53 #22
Du skal være fra USA eller Canada, sååå der er ikke andre muligheder :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 12:53 #23
MS skriver:
The Windows XP Preview Program is available for a limited time.
The Windows XP Preview Program is open to residents of the U.S. and Canada only.
Test versions of Windows XP Professional will expire after 180 days.
If you install a test version of Windows XP Professional, you can upgrade to the final version of Windows XP Professional only. Upgrading to Windows XP Home Edition is not supported and will require a clean installation.
Check your system to see if it meets the requirements for Windows XP Professional.

-----
Da jeg ikke vil tro at du er indbygger i USA eller Canada, kan du ikke lovligt besidde Windows XP beta 2 !

Admin!

//Anders
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. april 2001 - 12:55 #24
jeg trækker mit svar tilbage!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
21. april 2001 - 13:53 #25
Måske skulle man underette Admin omkring det her?
Det de har gjort er jo warez.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 14:20 #26
manuacdog--> Du kan ikke kalde det for warez, for selve programmet har ingen værdi.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
21. april 2001 - 14:31 #27
\"The Windows XP Preview Program is open to residents of the U.S. and Canada only.\"

Og det befinder sig i Danmark så kan man vel godt kaldet det for Warez?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 15:15 #28
Så siger vi det, men du kan også kalde det en demo .  ..ik\'
Avatar billede maniacdog Nybegynder
21. april 2001 - 16:20 #29
Der er nu forskel på demo og beta. ;)
Men jeg holder min mund pga. tidsmangel.

Go´ weekend.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 16:31 #30
ok

Gó weekend :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 18:33 #31
admin blev underrettet cirka 12:53:40 der sendte jeg ihvertfald en mail til ham.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 18:34 #32
Hvordan kan du kalde noget du ikke lovligt besidder for en demo, og ikke Piratsoftware / warez ?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 18:42 #33
Der står ikke direkte at det er ulovligt. Men skid nu på det :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 18:46 #34
Hvad mener du med \"Skid nu på det ?\"
Admin er underrettet, så kan vi bare vente på at han reagerer på det.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 19:08 #35
DET ER EN BETA VERSION...    B E T A, en prøve version, og igen der står ikke noget om at det er ulovligt, der står kun at microsoft sender den ud til USA og Canada.
Avatar billede blablabla Nybegynder
21. april 2001 - 19:09 #36
tror du ikke at det er lovligt for ansatte hos microsoft danmark af lægge inde med WinXP !!! jeg har den fulde ret til at have dette software ! så undersøg sagen inden i kæfter op!

MS
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. april 2001 - 19:18 #37
blablabla>>bevis at du har ret til at have dette software og at det er legalt at hente det på ikke MS-servere!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 19:28 #38
Hvordan vil du have at vi skal undersøge om DU har ret til at ligge inde med det ?
Skal vi ringe til Microsoft, og høre om det er OK at du har det ?

Og NEJ jeg tror ikke det er lovligt for ansatte hos microsoft danmark af lægge inde med WinXP, medmindre de kan bevise det !

/Anders
Avatar billede techno_dk Nybegynder
21. april 2001 - 19:36 #39
Prøv nu at se her, den beta version kan du kun bruge til at få en smagsprøve af hvad windows xp kan og du kan kun bruge den i 180 dage. Så jeg forstår ikke hvorfor i går så højt op i det her, jeg kunne forstå det hvis det var Windows ME eller en anden fuld version af et program eller et spil, men en beta version, man ikke kan bruge til særlig meget helt ærligt...
Avatar billede morpheus Nybegynder
22. april 2001 - 01:38 #40
hmm...

Fatter ikke at nogen er så store i kæften...

Har alle I der har så meget imod det måske selv _fuldstændig_ rent mel i posen ? Eller er det bare jeres dobbeltmoral der er sat i værk !?
Avatar billede morpheus Nybegynder
22. april 2001 - 01:44 #41
techno_dk >>

Du kan til hver en tid kontakte mig på double-t@ofir.dk...
Avatar billede vipez Nybegynder
22. april 2001 - 01:46 #42
jeg tror næppe at nogle med adgang til internet med mere end 56k IKKE har mindst én ting som de ikke burde have...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 06:37 #43
morpheus & vipez>> i har ikke fattet pointen endnnu, vel?? grunden til at vi er nogle der brokker os er, at den slags skal holdes UDEN for eksperten! personligt er jeg da ligeglad med om folk har røven fuld at piratsoftware sålænge de ikke ødelægger dette forum! der findes masser af steder på nettet til den slags! brug dog de steder i stedet for!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 06:47 #44
Kimrosgaard - Godt ord igen. Anyway damn du er jo 2900 point foran mig *grrrr*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 06:52 #45
nikolajdu>>damn! jeg troede du lå og pustede mig lige i nakken! *GG*
Avatar billede morpheus Nybegynder
22. april 2001 - 16:51 #46
kimrosgaard >>

Det kan godt være jeg ikke særlig klog...
Men prøv lige at fortæl mig hvordan det kan ødelægge Eksperten !
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 17:05 #47
det skal jeg sige dig! hvis det bliver almindelig kendt at eksperten.dk bruges til warez-udveksling, bliver eksperten simpelthen lukket!
Avatar billede morpheus Nybegynder
22. april 2001 - 17:49 #48
Der er jo ikke udvekslet noget direkte !

Ville det ikke være noget andet hvis jeg kig hen og lagde en URL til win2000 ?!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 22:14 #49
nej, der er ikke udvekslet noget, endnu, men derfor skal det stoppes i opløbet!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
22. april 2001 - 22:32 #50
wow
sikke en diskussion, dejligt!

kimrosgaard> Helt enig og stærkt gået! :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. april 2001 - 23:02 #51
tak :)