Avatar billede dvl Nybegynder
08. november 2005 - 21:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En mindre PHP shop opgave

Hej Experter..

Jeg har en opgave til en heldig koder.

Jeg foretrækker at blive kontaket telefonisk, da det er nemmere at beskrive det.

Mit telefon nummer er 60 11 05 33 og kan træffes fra 8.00 til 23.00. Ring A.S.A.P

Mvh,
Daniel
Avatar billede dvl Nybegynder
08. november 2005 - 21:17 #1
Jeg glemte at nævne at der naturligvis er kontant gevinst. =)
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. november 2005 - 21:31 #2
Prøv msn: jakobdo (at) hotmail (dot) com
Avatar billede dvl Nybegynder
08. november 2005 - 21:36 #3
Til Jakobdo

Så er der sendt mail til dig forhåbentlig.
Avatar billede saucer Nybegynder
08. november 2005 - 22:14 #4
Jeg har lige lanceret en PHP shop som er i brug på www.hobbyvin.dk

Hvis du ønsker at hører mere om shoppen så kan du kontakte mig på info[at]saucer[dot]dk
Avatar billede dvl Nybegynder
08. november 2005 - 22:20 #5
Til Saucer:

Jeg har desværre allerede fundet en makker til opgaven. Ellers tak.
Følg dog endelig med. Jeg har ofte småopgaver til salg. =)
Avatar billede dvl Nybegynder
08. november 2005 - 22:21 #6
hov, jeg kom til at give mig selv svar. Jeg er ny herinde, sorry.

Jeg skal blot have lukket opgaven.
Avatar billede saucer Nybegynder
08. november 2005 - 22:25 #7
dvl >> Det er 100% korret det du lige har lavet :)

Der må nemlig ikke gives point for et indlæg hvor der også er penge eller andre gevinster :)
Avatar billede horsmark Nybegynder
11. november 2005 - 15:48 #8
dvl hvis du har brug for én mere til dit kompetencenetværk så smid gerne en mail på jesper(at)sitemark(dot)net