Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
08. november 2005 - 19:45 Der er 3 kommentarer

Recovery af data efter en merge af 2 partitions

Hej

Jeg har lavet en merge mellem drev G: og drev E: på mit partitionerede hdd. Min primære drev er C:. Da jeg via Partition Magic mergede G: og E: gav den en fejlmeddelelse under udførelsen (desværre ikke en jeg kan fortælle hvad hed). Da den reboottede efter tastetryk lavede den en fejltjek af E: som den fejler efter en "unspecified error" og efter noget tid åbner windows. Derefter kigger jeg på mine drev. Jeg har et c: og et E: drev selvom jeg bad partion magic at putte e i g... Går jeg ind på e: finder jeg den folder jeg puttede E: i. Når jeg vil åbne den siger en boks at "E:\merge is not accessible. Access is denied!". Hvad kan jeg gøre. Jeg har en del billeder og andre ting som jeg gerne vil have igen... (ja ja og det med at jeg skulle have taget back-up gider jeg ikke lige at høre på nu).

Vh, Mikkel
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
08. november 2005 - 19:59 #1
Prøver jeg at gå på e: i command prompt skriver den E:\ på en lije for sig selv og springer automatisk tilbage på c:\
Jeg ved ikke om det hjælper i en opklaring.
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
08. november 2005 - 20:35 #2
Hm... Nu har jeg fulgt følgende opskrift og har nu fået adgang til mappen... Puha. Hvor er det dumt at man mister rettigheder på et drev hvor man merger to partitions... Det giver jo ikke mening.

http://support.microsoft.com/?kbid=810881
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
08. november 2005 - 20:36 #3
Jeg tager lige mine point igen ;)