Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. november 2005 - 19:10 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft Visual C# 2005 Express edition

Hvor kan jeg købe den? Hvad koster express udgaven?
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
08. november 2005 - 19:19 #1
tror ikke den er udkommet endu bruger selv beta 2
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
08. november 2005 - 19:19 #2
det er bare i Visual basic
Avatar billede -xyz- Nybegynder
08. november 2005 - 19:20 #3
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. november 2005 - 19:26 #4
Ja jeg kan se at den er udkommet, så meget ved jeg, bruger også beta 2 i øjeblikket. Men det at den er gratis, kan vel næppe passe, kan du ikke finde et sted hvor det direkte står, for det kan jo være en trial, og så vel jeg ikke have den...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. november 2005 - 19:30 #5
Der står sådan her, så den er nok næppe gratis: https://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=13598&SiteID=1

Kan bare ikke finde noget sted at bestille
Avatar billede -xyz- Nybegynder
08. november 2005 - 19:32 #6
Gratis er hele pointen bag microsofts express udgaver, de vil have flere folk til at bruge deres udviklingsværktøjer... Den ER gratis...
Avatar billede -xyz- Nybegynder
08. november 2005 - 19:34 #7
Hent dog den fulde version og se om det er en trial, hvis det er, så er jeg forkert på den ellers har du lige fået gratis software.
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
08. november 2005 - 19:37 #8
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/support/faq/#pricing

Gratis indtil de siger noget andet om et år
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
08. november 2005 - 19:39 #9
"We originally announced pricing of Visual Studio Express at US$49. We are now offering Visual Studio Express for free, as a limited-in-time promotional offer, until November 6, 2006. Note that we are also offering SQL Server 2005 Express Edition as a free download, and that this offer is not limited to the same promotional pricing period as Visual Studio Express."
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. november 2005 - 20:00 #10
smid et svar jepsen999 så deler i point, tak for hjælpen, det var jo rart med et gratis program :)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. november 2005 - 20:05 #11
Er det korrekt forstået at man også må offentliggive programmer uden betaling?
Avatar billede -xyz- Nybegynder
08. november 2005 - 20:12 #12
Jeg har forstået det sådan at det er gratis hvis du henter det nu, men ikke hvis du skal have det igen om et år...
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
08. november 2005 - 20:25 #13
Som jeg forstår punkt 12 på listen rigtigt lyder det som om man har også licens efter et år hvis man bare har opnået licensensen inden det første år er udløbet:
Do customers who acquire the Visual Studio Express products during the free promotional pricing period have to pay after the first year if they want to continue to use them?
If you acquire Visual Studio Express products within the one-year promotional period, you will enjoy the rights granted in the applicable license at no cost for the term of that license.

Men den er jeg ikke så sikker på jeg har forstået rigtigt ;)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. november 2005 - 20:47 #14
takker... Det er i hvert fald gratis det næste år...
Avatar billede arne_v Ekspert
09. november 2005 - 00:48 #15
Med hensyn til distribution af de programmer du laver mener jeg ikke at der er nogen
restriktioner. Det er ikke engang sikkert at der kunne være restriktioner, fordi
du distribuerer jo ikke nogen dele af IDE'en.