Avatar billede jevbabz Nybegynder
08. november 2005 - 16:20 Der er 6 kommentarer

Bedste hotel til php

Hej!

Jeg er på jagt efter et godt hotel til php samt mysql! Jeg har en side med masser af upload scripts til billede galleri osv.
Jeg havde tænkt på unoeuro, men så fandt jeg ud af de har register globals og safemode, og hvad jeg har forstået kan man ikke bruge upload scripts der!

Hvad anbefaler i?

- Jesper
Avatar billede whee Nybegynder
08. november 2005 - 17:00 #1
Avatar billede kasper_the_god Nybegynder
08. november 2005 - 18:39 #2
Avatar billede leif Seniormester
08. november 2005 - 19:49 #3
Avatar billede easywebhost Nybegynder
12. november 2005 - 11:31 #4
Det burde man kunne, men det kommer an på det gallery du benytter.

Jeg er dig gerne behjælpelig med en løsning.

Mere info her :

www.easywebhost.org

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede giang Nybegynder
18. november 2005 - 10:38 #5
Jeg har også udmærket erfaringer med cliche. Se min anmeldelse: http://www.webhotels.dk/cliche-webhotel.html
Avatar billede easywebhost Nybegynder
18. november 2005 - 12:33 #6
cliche, det er dem der for ret kort tid siden truede newz.dk ejere med retsag, fordi de skrev at der muligvis var problemer med sikkerheden på deres servere.

Bare til info :-)