Avatar billede jaze Nybegynder
08. november 2005 - 15:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WindowsUpdate men lokalt og ikke som WSUS

Nogen der kender til en metode/måde til at downloade alle (ihvertfald relevante) opdateringer fra Windowsupdate og så "lave" sit eget update site. Men uden at computeren behøver at være koblet på domain eller uden man behøver at fixe registry.

Har læst John_Stigers lille artikel og det vækkede igen nyt håb.

Jeg sidder ofte og opdatere PC'er som ikke er koblet på et domain. Og her ville det unægteligt være rart, hvis man kunne lave sit eget site aka. http://minupdate/update og så virkede den ligesom WindowsUpdate altså kan se hvad der er installeret olign.

Jaze
Avatar billede maagen Nybegynder
08. november 2005 - 23:01 #1
Jeg er nok bange for at du behøver en lokal wsus. Men det med at fixe registry kan vel bare klares med 2 .reg filer, som du bare skal klikke på. En før og en efter.

Men hvis der er en løsning lytter jeg spændt med.
Avatar billede jaze Nybegynder
23. november 2005 - 14:17 #2
Tænkte det nok lukker og slukker