Avatar billede sjat Nybegynder
08. november 2005 - 14:55 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af Webdesign under udvikling

Hej Eksperter - og alle andre med en mening

Jeg er ved at lave mit website om, og kører generelt en meget minimalistisk stil. Jeg ville dog gerne have nogle inputs, til hvad der kunne være fedt at lave ved sitet.

Alle kommentarer er guld værd for mig, så skriv endelig bare direkte ud af posen.

Tak for hjælpen!

Mit site hedder http://www.sjat.com

Hvis i er interesserede i at følge udviklingen af sitet så tøv ikke med at tilmelde Jer nyhedsbrevet. ...hellere idag end imorgen! :-)
Avatar billede nfk Nybegynder
08. november 2005 - 15:44 #1
Ting der kunne forbedre dit site:
- Lidt skriftligt indhold ville være rart (links, info etc.)
- En mere spændende overgangseffekt istedet for det ret simple fade-in du bruger nu
- Et banner/logo
- En lidt mere indbydende forside. Man får bare en hvid baggrund og en navigations søjle ...
Avatar billede trekkies Juniormester
08. november 2005 - 16:04 #2
Du har nogle fejl på sitet:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.sjat.com/

Jeg synes at du mangler flere farver på sitet, for nu er kedelig.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
09. november 2005 - 18:18 #3
i forhold til trekkies mening, synes jeg ikke at der mangler farver, det skal jo være minimalistisk af alting, inkl. farver :D

Men da jeg bare popper ind på siden uden et banner og uden en "indledning" synes jeg det ser meget tomt ud. Du kunne godt bruge et større logo i toppen, eller hvad der nu kunne tænkes og lidt tekst ville slet ikke skade.
Nice wallpapers til FCK :D tak for det
Avatar billede sjat Nybegynder
22. november 2005 - 20:30 #4
Jeg har prøvet at tage nogen af Jeres kommentarer med i baghovedet, og har nu designet lidt videre på hjemmesiden.

Hvad siger i til det?

...kan det bruges?

http://www.sjat.com
Avatar billede trekkies Juniormester
22. november 2005 - 20:36 #5
Jeg kan ikke få dine links til at virke, dem når at man klikker på "Wallpapers" eller "Webdesign" og skal vælge link.
Eller er det bare min browser mig?

Jeg bruger Firefox 1.07
Avatar billede sjat Nybegynder
22. november 2005 - 20:47 #6
trekkies> Det kigger jeg lige på!  Siden er stadig under udvikling, så alt spiller ikke elt endnu. "Wallpapers" & "get in touch" sektionen virker ikke, men det andet måtte meget gerne spille...
Avatar billede sjat Nybegynder
22. november 2005 - 20:56 #7
trekkies>

Det er dybt underligt

Det virker fint i Explorer, men når jeg åbner siden i Firefox kommer der en "gammel" version af siden frem , selvom jeg har omdøbt flashfilen, og den derfor ikke burde hente en uopdateret fil frem.

Er der nogen der kender til det problem?
Avatar billede trekkies Juniormester
22. november 2005 - 21:02 #8
Ja, den er helt gald i FF, har åbnet siden i IE, meget pænere :)

Men det problem med FF har jeg aldrig været ude for før, jeg har enda slette din cache, cookie og session, men intet hjælper.

Lige været der inde igen, nu er menuerne væk !!!
Avatar billede sjat Nybegynder
22. november 2005 - 21:05 #9
Lige får at det skal være HELT SKØRT, så kan den sagtens finde min flashfil, hvis man poster den direkte sti til linket http://www.sjat.com/v14.swf

men så åbner den selvfølgelig filen op i fullscreen, hvilket jo ikke er så fedt.
Avatar billede trekkies Juniormester
22. november 2005 - 21:08 #10
Det link virker fint i FF !!!

Men hvorfor virker det andet ikke ???
Avatar billede sjat Nybegynder
22. november 2005 - 21:14 #11
godt spørgsmål!

Har sgu' ikke svaret! :-(