Avatar billede zhy Nybegynder
21. april 2001 - 11:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man Disable Keyboard ?

På nogen måde overhovedet ?
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. april 2001 - 11:37 #1
...lyder ikke som noget der skal bruges i venligt henseende...
Avatar billede zhy Nybegynder
21. april 2001 - 11:38 #2
heh =)
Avatar billede .stx Nybegynder
21. april 2001 - 11:42 #3
Træk stikket ud. GHU
Avatar billede repsac Nybegynder
21. april 2001 - 11:56 #4
Ikke i DHTML ... det kræver vel noget virus-agtigt haløj ...
Hvor er det brugeren ikke må skrive noget? (i input-boxe kan man godt bestemme at brugeren ikke må skrive noget ...)
=>.stx: *LOL*
Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 10:18 #5
(Hva liger dette problem ikke det forkerte sted?)

Du kan også gå ind i autoexec.bat og simpelthen fjerne commandoen hvor den loader keyboardet ind.
Eller hop ned i \"kør\" og skriv \"msconfig\" inde under \"system.ini\" kan du sikkert også fjerne det der.
Avatar billede aalborg79 Nybegynder
26. april 2001 - 12:13 #6
nej...jeg tænkte på om man kunne lave en hjemmeside, hvor man satte keybordet fra så man f.eks. ikke kunne bruge backspaceknappem til at gå tilbage
Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. april 2001 - 12:25 #7
Hmmm tror faktisk godt du kan lavde....
Enten i javascript eller noget andet...
Mener godt du kan disable en key med såden et script der.. prøv www.script.dk
Der finder du måske et script du kan bruge
Avatar billede jondmac Nybegynder
21. januar 2002 - 00:02 #8
Du kan indsætte denne linie i dit html dokuments <body> tag:
onKeyDown=\"alert(\'Din Advarsel her!\')\"
Dette vil gøre at der kommer en box op på skærmen med en tekst du bestemmer, lige meget hvilken tast der bliver trykket!
Avatar billede jondmac Nybegynder
21. januar 2002 - 00:03 #9
shit forkerte emne! -> sorry!
Avatar billede jammerlab Nybegynder
21. januar 2002 - 09:02 #10
det er vel også på tide zhy lukker dette spørgsmål? :)
Avatar billede zhy Nybegynder
28. august 2002 - 21:50 #11
luk