Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
21. april 2001 - 10:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Synk med Outlook 98 - Palm Vx

Jeg har et lidt mærkeligt problem...

Min Vx vil godt synkronisere min indbakke i Outlook, men ikke min kalender.

I opsætningen står den til at synkronisere filerne både ved mail, kalender, kontaktpersoner osv. Men det er kun mailen der virker.

Kan i hjælpe ?

På forhånd tusinde tak.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. maj 2001 - 10:17 #1
Jeg lytter med her, har nøjagtigt samme problem bare med outlook 2000

MC.Lucifer
Avatar billede albondi Nybegynder
02. maj 2001 - 16:25 #2
Har du fået nogle svar, da jeg har samme problem?

Allan.rahbek@wanadoo.dk
Avatar billede hanzen_dk Nybegynder
16. maj 2001 - 18:02 #3
Tjaa, så er vi fire med samme problem, har selv siddet hele eftermiddagen og skidtet virker stadig ikke. Jeg kører iøvrigt Outlook \'97

Jeg har prøvet at geninstallere softwaren, og oprettet en ny Outlook-profil.

Jeg så i en anden tråd at en bruger havde løst et lignende problem ved at slette en mappe/profil (Pocket mirror) som Palm\'en selv opretter. Denne mappe findes bare ikke på min computer.
Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
17. maj 2001 - 07:52 #4
Jeg skylder måske lige at sige, at vi kører Windows 2000, og jeg tror det er her problemet ligger, da jeg ingen problem havde tidligere med Win95 og Outlook 98.

Vores IT afdeling er ved at se på problemet - jeg skal nok skrive tilbage, hvis/når de løser det.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
22. maj 2001 - 08:53 #5
Jeg har også længe rodet med samme problem, og har også fundet løsningen...

Gå til: http://www.chapura.com/

Download og installer Pocketmirror 3.0 - standard er den I skal bruge...

Så flyver det bare derudaf... god fornøjelse
Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
31. maj 2001 - 08:07 #6
isl19960 er inde på det rigtige...

Der er dog bare det problem, at min Pocketmirror kun er en vers. 1.0.5 og man kan ikke opgradere direkte fra en 1.0.5 til en 3.0 (hvor smart er det ??). Vi har derfor måtte finde en 2.0, installere den, og herefter opgradere til 3.0.

Derudover skal man for at installere 3.0 have administrator rettigheder på maskinen. Så enten skal IT afdelingen give brugeren permanente adm. rettigheder på maskinen, eller også give rettighederne, installere programmet og fjerne rettighederne igen - det er da godt nok besværligt.

Nå, men min sync kører i hvert fald nu ;-))
Avatar billede isl19960 Nybegynder
31. maj 2001 - 10:20 #7
Hvis du vil ha\' det, kan jeg godt sende dig en version 2.01 (ligger på den cd jeg fik med min Palm V).

Jeg må give dig ret - Det er ikke særlig smart ikke at kunne opgradere direkte - det er mange år siden jeg har set et sidst :-)

... og ja, administrator-rettigheder kommer man nok ikke uden om - desværre...
Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
31. maj 2001 - 10:22 #8
Ellers tak; vores IT afd. fandt en 2.0 på nettet, der kunne bruges.