Avatar billede icantwin Nybegynder
08. november 2005 - 10:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

deling af favorite mappe mellem forsk. brugerkontier

Er det muligt at dele den samme favorite mappe i internet explorer mellem flere brugere i windows xp?
Har nemlig to forskellige bruger-kontoer som jeg henholdsvis bruger derhjemme og på skolen, men vil gerne have adgang til den samme samling af links uanset hvilken konto jeg er logget på med

mvh
Søren
Avatar billede leif Seniormester
08. november 2005 - 10:10 #1
Du kan ligge dine punkter ind i c:\documents and settings\All users\Foretrukne\ så vil de optræde på alle profiler.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. november 2005 - 10:13 #2
Jeg vil tro at du ka' smide dine links her:
C:\Documents and Settings\All Users\Foretrukne
og så vil de være tilgængelige for alle login's/brugerer (=All Users) ...
Avatar billede icantwin Nybegynder
08. november 2005 - 10:19 #3
Men når jeg så tilføjer links i internet explorer via. "Foretrukne > Tilføj foretrukne" havner linksne så i "C:\Documents and Settings\All Users\Foretrukne"

Hvis ikke hvordan kan det problem så løses?
Avatar billede icantwin Nybegynder
08. november 2005 - 10:30 #4
oky, har fundet ud af det, der skulle bare lige ændres nogle parametre i regedit og så var det problem løst =)

svar venligst så i kan få jeres points
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. november 2005 - 15:09 #5
Ping...

(Deles med andre...)