Avatar billede clausmo Nybegynder
08. november 2005 - 09:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Refill på canon pixma 4200

Jeg er desvæære kommet til at købe en canon pixma 4200, og har nu problemer med at refille den (og vi ved jo allesammen hvad originalet blæk koster!)

Patronerne har en lille chip og en counter et eller andet sted, som skal resettes inden printeren vil acceptere at patronerne er fulde.

Er der nogen er ved hvordan jeg resetter patronerne (eller kan købe en resetter)?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. november 2005 - 10:09 #1
så dyre syntes jeg nu heller ikke canon's patroner er. Men det er jo et spørgsmål om prioritering. Jeg syntes at have erfaring med at refill blæk ikke gengiver farverne lige så godt og at originale patroner har samme problem. Min printer er den der kom lige før Pixma'en. Bruger i dag kun originale patroner!

Inkclub: http://www.inkclub.com/produkt.asp?Marke=canon&modell=PIXMA+IP4200&CtryNo=208&LangNo=45

Har ikke lige kunnet finde en resetter, men jeg kikker på det senere i dag.
Avatar billede clausmo Nybegynder
30. maj 2006 - 23:12 #2
har fundet patroner hos www.dk-ink.dk, hvor man blot skal flytte chippen. Dette bevirker selvfølgelig at blækindikatoren ikke længere virker, men eller fungerer det indtil videre ok.