Avatar billede duncan_dk Nybegynder
07. november 2005 - 22:40 Der er 4 kommentarer

Java spil programmering

Hej eksperter.

Jeg er ved at starte et selskab med speciale i Location Based Services.

Vi skal have udviklet et JAVA brugerinterface til mobiltelefoner. Altså et program der fungerer som et java spil til mobiltelefoner.

Kender i nogle dygtige JAVA spil programerings firmaer lokaliseret i Danmark?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. november 2005 - 22:54 #1
Ja, det gør jeg. Kontakt Thomas Nielsen fra www.progressivemedia.dk, så kan de udvikle det til dig.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. november 2005 - 16:01 #2
Fik du snakket med ham?
Avatar billede duncan_dk Nybegynder
14. november 2005 - 08:45 #3
Ja, jeg har talt med Thomas.

Thomas laver et tilbud på vores opgave, som jeg skulle modtage i denne uge.

Tilbudet skal indgå i en forretningsplan, så jeg vil enligt gerne sammenligne med andre på markedet.

Kender du nogle andre Java spil programmører?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. november 2005 - 08:51 #4
Super - nej, jeg kender ikke umiddelbart andre. Men, Thomas og deres arbejde kan jeg godt stå inde for.