Avatar billede krisse Nybegynder
21. april 2001 - 01:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

layers og tabeller i IE og NS

Jeg kunne godt tænke mig at lave skjulte layers, så når musen kører over en tekst vises et af mig defineret layer. Intet problem i IE, men Netscape går helt amok...

Kan det løses simpelt?
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
21. april 2001 - 03:00 #1
ja, lad være med at lave sider til netscupe!

jeg gider ikke mere netscupe, da IE har taget føringen totalt - ikke at den er go\' dog!

hvis du checker linket lige under, så kan du se antallet af folk som bruger IE og andre browsere.

http://www.thecounter.com/stats/2001/February/browser.html

tallene bygger på ca 500millioner(500.000.000) besøgende!

hvis der skulle være noget alternativ, så skulle det være java eller flash.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. april 2001 - 08:08 #2
Det kan sagtens laves til NS4.5: http://www.erik.jacobsen.org/slb
Avatar billede valmin Nybegynder
10. maj 2001 - 08:45 #3
DU skal bare bruge behavioren show/hide layer og så indstille eventhandleren til OnMouseOver. Desuden skal du lige sørge for at vælge \"4.0 and Later Browsers\" i \"Events For\" feltet øverst i Behaviorpaletten. Med denne indstilling virker det i begge browsere.

valmin