Avatar billede htmlkrede Nybegynder
21. april 2001 - 00:45 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Spilproblemer

Min computer fryser hver gang jeg spiller UT eller CS.

Det er forskelligt hvornår den fryser rent tidsmæssigt.

Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 00:55 #1
Tjekker at dine driver er uptodate, samt at du har ram nok. Driver til lyd og grafik skal være ok under windows 2000 eller går der ged i det.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
21. april 2001 - 00:56 #2
Hvis du har et bundkort med VIA chipset, så kig her http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q261/6/06.ASP?LN=EN-US&SD=SO&FR=0
Avatar billede cvsac Nybegynder
21. april 2001 - 01:04 #3
hmmm hvad med andre spil ? kan jo være et kølings problem
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 01:05 #4
Tja det melder historien jo ikke noget om, derfor lavede jeg et generelt svar ;o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2001 - 01:07 #5
giv den varmt tøj på... ehm...

jaja... jeg keder mig vist lidt... ;)
Avatar billede ganang Nybegynder
21. april 2001 - 17:18 #6
Jeg havde samme problem efter jeg formatere min com. Jeg fandt ud af at det var fordi jeg havde glemt at installere driverne til min AGP-port!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
21. april 2001 - 18:54 #7
Det kan godt være jeg skal reinstallere mit grafikkort...

Jeg har 256 ram pc 133, så det burde ikke være noget problem.

Er der ingen der har været ude for samme problem?

Jeg har DFI bundkort og kører lyden derfra. Kan det være det?

Mit Geforce2 MX kan installeres med 100 forskellige drivere.
Jeg kan vælge mellem flere til 2000Pro.

Ved i præcis hvilken en man skal vælge?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 21:02 #8
Er bundkortet i det hele taget dimensioneret til et så kraftig grafikkort, alsså er der støm nok? er det det orginale grafikkort, som har været installeret på pc\'eren fra starten af?
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
21. april 2001 - 22:09 #9
Ja. Jeg har selv samlet den. Så der er ikke noget med originale dele.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2001 - 22:24 #10
Du kan have valgt et bundkort, som ikke kan levere den spænding, som skal til grafikkortet.
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
22. april 2001 - 16:11 #11
Hvad for et grafikkort har du!!!!!!!!!!!!
Hvis du har et TNT2 vanta så kan det godt være dine driver ikke duer i win 2000 men kan du godt køre direct 3d
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
22. april 2001 - 18:36 #12
Jeg har et Geforce2 MX 32 mb ram.

Ja, jeg kan godt køre direct 3D.
Avatar billede safri2 Nybegynder
23. april 2001 - 21:32 #13
Er dit GeForce 2 et PCI eller et AGP kort?
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
24. april 2001 - 13:02 #14
Det er et AGP kort
Avatar billede safri2 Nybegynder
25. april 2001 - 12:29 #15
Nå...okey, hvis det var PCI kunne det være der var et integreret grafikkort på bundkortet. Som dit GeForce2 havde problemer med at samarbejde med.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.

Avatar billede htmlkrede Nybegynder
25. april 2001 - 13:22 #16
Jeg finder ud af det på en anden måde!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
25. april 2001 - 13:23 #17
Jeg kan desværre ikke acceptere jeres svar.

Men tak for hjælpen...